Je bent dus fan geworden?Dat HSV wordt met het jaar lachwekkender....
Als 1860 had gewonnen hadden ze Bayern II verwezen naar de Regionalliga, dus dubbele pech voor ze. Ze hebben het overigens volgende week in eigen hand, want 1860 speelt bij de nummer 3 ingolstadt, alleen moeten ze nu winnen ipv gelijkspelen om plek 3 te halen.In de 3e liga is Dynamo Dresden dankzij een 4-0 zege op Türkgücü München zeker van promotie naar 2e Bundesliga. München 1860 bewees zichzelf een slechte dienst met een 2-2 tegen Bayern München II. Hiermee kan 1860 niet meer rechtstreeks promoveren, wel kan het nog derde worden.
Nein....Je bent dus fan geworden?
Zowel Bochum als Sandhausen hebben aan een punt genoeg als Osnabrück niet met 5 goals verschil wint... Dus Osnabrück moet ruim winnen om dat te voorkomen.Zeer belangrijke overwinning voor Osnabrück. Volgende week tegen het al uitgespeelde Aue terwijl concurrent Sandhausen naar Bochem moet. Dan moet dus wel goedkomen.
Dat mag ik hopen. Echter het hele seizoen laten ze onverwacht punten liggen en de laatste weken is er duidelijk stress in het team geslopen.Om kampioen te worden zal er gewonnen moeten worden. Dus ik neem aan dat Bochem nog even vol gas zal gaan.
Juist dat 'moeten' is het probleem.
Rot Weiss Essen.RWE is een geweldige club!
Die kende ik nog niet.Rot Weiss Essen.
Ficken und Vergessen!
Juist dat 'moeten' is het probleem.
Ik ga gewoon 345 kaarsjes branden. Misschien helpt dat.
Alemannia Aachen, het is al meer dan 20 jaar geleden dat ik daar voor het eerst kwam. De laatste jaren is het echter heel bedroevend wat er nog van de club over is. Alleen een competitiehervorming zie ik als redding om nog uit de RL te ontsnappen.Wel leuk om te lezen wat jullie favoriete clubs zoal zijn in de krochten van het Duitse voetbal.
Ik heb ook wel wat met SV Meppen en daarnaast ook met Waldhof Mannheim in de 3e liga. Mannheim middenmoot. Hoop dat Meppen erin blijft.