1e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Dat jij als Amsterdammer die mening hebt, verbaasd me niets.

Ben blij, na deze wanprestatie, is de kans groter dat er verder geen aandacht meer aan wordt besteed omdat er nog andere wedstrijden zijn. Bij een apart topic is de kans groter dat er door wordt gepraat over de wedstrijd.

Ik wil best nog wel een topic voor jullie PSV-ers openen, maar waarschijnlijk willen jullie er zelf niets over kwijt en de rest interesseert het dus ook niet echt.

De Graafschap heeft voorlopig nog de zwakste selectie van de Eredivisie. Echt, het lijkt nergens op.

Daarom zonde dat De Graafschap weer is gepromoveerd. FC Volendam is ook geen hoogvlieger, maar die voetballen een stuk leuker en hebben vaker leuke spelers er tussen zitten.

Geef Te Vrede een basisplaats en hij maakt er 20 in een seizoen voor je. Schrijf maar op, dit is alvast de eerste.

Krijgen we een mooie strijd tussen Kramerinho bij Feyenoord en Te Vrede bij SC Heerenveen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je vingers eens wassen Ajacied.

Geeft aan dat ik kennelijk het trauma van die 10-0 eindelijk heb verwerkt. Tot die tijd gaf je als Feyenoorder net zo min een fuck om PSV als de heren Ajacieden. Ik had eerlijk gezegd dat het een levenslang trauma zou zijn.

erka

Well-known member
Die eerste goal van Heerenveen, daarbij speelt De Graafschap net zo dom als Dordrecht vorig jaar. Dat moet je dus echt niet doen als degradatiekandidaat nr1, alles lekker voetballend willen oplossen. Gewoon niet doen.

inhethoekje

Active member
Vanavond bijkans 1,5 uur met Fox aan de telefoon gehangen en alle tekorten van de nieuwe app doorgesproken.
Men had al veel klachten binnen gekregen maar men vond dat ik zo'n rustige en vriendelijke manier van opbouwende kritiek had dat alles werd opgenomen zodat ze het konden meenemen in hun evaluatie as donderdag.
( Mocht zelfs na 15 minuten ophangen ze belden direct terug om zo de mobiele kosten voor mij te dekken)

Vrijdag wordt ik teruggebeld om de laatste vorderingen te horen .

JMD

Well-known member
Vanavond bijkans een 1,5 uur met Fox aan de telefoon gehangen en alle tekorten van de nieuwe app doorgesproken.
Men had al veel klachten binnen gekregen maar men vond dat ik zo'n rustige en vriendelijke manier van opbouwende kritiek had dat alles werd opgenomen zodat ze het konden meenemen in hun evaluatie as donderdag.
( Mocht zelfs na 15 minuten ophangen en belden ze direct terug om de mobiele kosten voor mij dekken)

Haha!!! Well done hoekie.

Maasveld

Well-known member
Vanavond bijkans een 1,5 uur met Fox aan de telefoon gehangen en alle tekorten van de nieuwe app doorgesproken.
( Mocht zelfs na 15 minuten ophangen en belden ze direct terug om de mobiele kosten voor mij dekken)

Je hebt ze toch wel een gratis abbo afgetroggeld mag ik hopen?

inhethoekje

Active member
Haha!!! Well done hoekie.

Ik zag dat jij ook kritiek had van de week, en terecht.

Als je de reviews leest in de app store over de nieuwe Fox app.

Van de 1000 reviews zijn er 99,9 negatief.

Als ik een goal wil terugkijken dan ben ik 5 minuten bezig om hem te vinden.
En je krijgt geen popup meer als er een goal is gevallen, etc etc.

JMD

Well-known member
Ben blij, na deze wanprestatie, is de kans groter dat er verder geen aandacht meer aan wordt besteed omdat er nog andere wedstrijden zijn. Bij een apart topic is de kans groter dat er door wordt gepraat over de wedstrijd.

Precies. Eigenlijk moet je pas na afloop een topic aanmaken als er gewonnen is. :)
En daar mogen dan alleen de fijnproevers komen, dus de PSV-ers. ;)

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Eigenlijk moet je pas na afloop een topic aanmaken als er gewonnen is. :)
En daar mogen dan alleen de fijnproevers komen, dus de PSV-ers. ;)

Waarom maken jullie geen eredivisie topic aan in de PSV sectie?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goed bezig, Hoek. Heb je het ook nog over de website gehad? Die is net zo dramatisch.

De Graafschap is echt ultrazwak, maar Heerenveen swingt ook wel hoor. Leuk ploegje!

inhethoekje

Active member
Wel jammer voor al die spitsen die dromen van de goal van het seizoen, want die is nu al gemaakt, door een keeper nota bene.

Max

Administrator
Forumleiding
Het moet SC Heerenveen dit jaar wel lukken om AZ onder zich te houden. Die spelen Europees en die maken een mindere indruk.

Bovenaan