Eef de Kip
Well-known member
Leuke pot verder, ik moet ook zeggen (niet te hard) dat het de laatste paar wedstrijden wel vooruit gaat qua kijkvermaak.
Cilissen, hehehehe.
5-2 nu.
Leuke pot verder, ik moet ook zeggen (niet te hard) dat het de laatste paar wedstrijden wel vooruit gaat qua kijkvermaak.
Wat gebeurde er met Cillessen?
Nou ja, zo meteen krijg je de winterstop en dan is het maar weer afwachten hoe je daar weer uit komt. Maar vooralsnog heb je wel een punt. Die vd Beek draait meteen lekker mee, mij benieuwen of Bazoer er weer in komt.
Voor Ajax lijkt de winterstop inderdaad op een verkeerd moment te komen, het gaat steeds beter draaien.
Kan me ook niet herinneren wanneer Ajax voor het laatst zo'n goede eerste seizoenshelft gespeeld heeft qua resultaten.
Gertjan en vele anderen met hem weten gewoon niet dat Boer en v/d Berg altijd hun middelvinger naar elkaar opsteken als ze tegen elkaar spelen.Ik lees alleen maar gezeik over de middelvinger van v/d Berg richting (goede vriend) Diedrik Boer, vooral Verbeek snapte er niks van.
Ik lees alleen maar gezeik over de middelvinger van v/d Berg richting (goede vriend) Diedrik Boer, vooral Verbeek snapte er niks van.
Van der Berg wil graag naar Feyenoord. Maar dan moet je andere dingen laten zien.
Even nagekeken, maar de seizoensstart van Ajax is de beste sinds 1997/1998, toen haalde Ajax uit de eerste 15 duels 14 overwinningen en 1 nederlaag.
Dat verdedigen van Heerenveen kan toch niet.