17 januari 12.30: ADO-Ajax

17 januari 12.30: ADO-Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Dat wordt nog pittig zonder onze twaalfde man. Al kan ik mij ook nog een stuk of 25 thuiszeges op Heerenveen herinneren waar Blom niet floot. Maar toch, zaterdag zouden we wel eens een nare Sinterklass surprise kunnen rijgen nu Blom er niet bij is.

B3ExJpSCYAAdfqS.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Makje 4-0.
Mocht Blom alsnog toegelaten worden sluit ik dubbele cijfers ook niet uit.

@jmd, valt best mee hoor, beetje dollen in afwachting van pes5, meer moet je er niet achter zoeken.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb me alvast ingeschreven bij een darttoernooi, zonder tv of scherm in de buurt :duim: Dan rest alleen de vraag: Met hoeveel winnen we? Ajax scoort een boel, dus doe maar 4-5. En dan mag de 4e van Ajax best buitenspel, hands en niet over de lijn zijn hoor.
 

Pascallovic

Well-known member
Misschien kan die van de Berg weer een bal uit de 16 meter duwen met 2 handen, onder het oog van scheidsrechter. Mocht hij een eerdere editie ook al.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien kan die van de Berg weer een bal uit de 16 meter duwen met 2 handen, onder het oog van scheidsrechter. Mocht hij een eerdere editie ook al.

Dat moet nog eenvoudiger zijn nu die seniele oude man hem centraal achterin laat spelen.
 

Abubakari

Well-known member
On topic maar weer, wie gaat deze wedstrijd eigenlijk wel fluiten? Weet ik even wat ik in de toto in moet vullen.
 

erka

Well-known member
Ik heb alles over autisten verwijderd. Als mensen geinteresseerd zijn wil ik het wel via PB toelichten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vak 007, zit je dan helemaal bij het veld? Rij 4.

Zin in!

Hup Heerenveen!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij wel. Je hebt geloof ik de parterre vakken die met 0 beginnen, de eerste ring met een 1 en de bovenste ring met een 4. Zit je op een Ajax vak?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij wel. Je hebt geloof ik de parterre vakken die met 0 beginnen, de eerste ring met een 1 en de bovenste ring met een 4. Zit je op een Ajax vak?

Ja. Hoofdtribune inclusief toegang tot businesslounge en parkeerkaar P1.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als ik alle toeschouwers hoofdelijk geteld heb, ga ik naar huis. Ik hoop dat ik de eerste tien minuten nog volmaak.
 

Abubakari

Well-known member
Als ik alle toeschouwers hoofdelijk geteld heb, ga ik naar huis. Ik hoop dat ik de eerste tien minuten nog volmaak.

10 minuten, dat is tot 600 tellen. Zullen er vast wel iets meer op komen dagen denk ik.

Maar om daar nou helemaal voor naar Amsterdam te rijden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bij Heerenveen nog wat twijfelgevallen. Larsson was ziek en St Juste is nog niet fit. Kans is groot dat het dezelfde opstelling wordt, maar ik verwacht toch de wendbare St Juste ipv Vd Boomen.

In de omschakeling zullen kansen liggen morgen. Zaak is wel om secuur te zijn aan de bal en geen onnodige vrije trappen of hoekschoppen weg te geven.

Staan El Ghazi en Bazoer in de basis?
 

Pascallovic

Well-known member
Bij Ajax staat Van de Beek in de basis, dan zal Bazoer vast niet starten. Riedewald natuurlijk geschorst. Ook EL Ghazi gaan ze normaal gesproken niet vanaf het begin brengen. Zullen normaal gesproken Younes en Fischer op de vleugels zijn. Al met al verwacht ik dezelfde namen als tegen PEC en dan is het de vraag of Viergever of van der Hoorn centraal speelt voor Riedewald.
 
Bovenaan