17 januari 12.30: ADO-Ajax

17 januari 12.30: ADO-Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Eef de Kip

Well-known member
1 Ajax 15 12 2 1 38 43 9
2 F'noord 15 11 2 2 35 35 14
3 PSV 15 10 4 1 34 38 16

Vind ik ook leuk :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Mooi, ook zonder Blom met bij vlagen mooi voetbal en na rust enkele ontoelaatbare slordigheden van Heerenveen gewonnen, nu de laatste moeilijke wedstrijd van 2016, Utrecht uit, altijd lastig...

afef50c5-de12-4c6a-b1ea-8e0469d9db89_2ajax_580x435.jpg


Waarschijnlijk het eredivisie duel wat Ajax al het langst niet meer heeft gewonnen, de laatste 3 jaar eindigde dit duel in een gelijkspel. Daar voor 3 nederlagen op rij en daarvoor drie zeges op rij.


Zo 1-3-2009 FC Utrecht - Ajax 0-2
Zo 6-12-2009 FC Utrecht - Ajax 2-0
Zo 23-1-2011 FC Utrecht - Ajax 3-0
Zo 6-11-2011 FC Utrecht - Ajax 6-4
Zo 23-12-12 FC Utrecht - Ajax 0-0
Zo 2-2-2014 FC Utrecht - Ajax 1-1
Zo 5-4-2015 FC Utrecht - Ajax 1-1
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Interessante wedstrijd, aanvallend en op het middenveld zit het wel goed. Mij benieuwen of Bazoer weer terug keert, denk dat hij het wel laat staan. Achterin en mn het centrum blijft het behelpen. Aan de andere kant mag Veltman van mij wel weer de fout in gaan als we 3-0 voor staan.
 

Janssen

Well-known member
Bazoer kun je gerust op de plek van Veltman zetten. Heb in balbezit een meteen een man extra op het middenveld.
 

Eef de Kip

Well-known member
Geen slechte gedachte, in de jeugd heeft hij daar ook al gespeeld dus helemaal vreemd zal die positie niet zijn voor 'm. Denk alleen dat als Veltman al gewisseld wordt, Riedewald voor hem in de plaats zal komen.
 

Lord Flash

New member
We hebben al afgerekend met slechte reeksen in Arnhem en Zwolle, dus dan kan deze er ook nog wel bij.

Ik denk toch dat Van de Beek 'geslachtofferd' gaat worden, als Bazoer echt weer helemaal fit is. De Boer was zaterdag erg positief over Gudelj en Klaassen zal in deze vorm er zeker niet uitgaan. En Bazoer was voor zijn blessure vrijwel wekelijks onze beste man en staat bij De Boer ook niet ter discussie, denk ik. Het is dan ook wat makkelijker om de jongeling wat 'rust te geven'. Het zou alleen nog anders kunnen worden als er nog mannen met wat pijntjes uit de wedstrijd van donderdag komen. Centraal achterin zal het wel weer Riedewald - Veltman worden, aangezien De Boer daar eigenlijk altijd een rechtspoot en een linkspoot wil hebben en Veltman is gelukkig wel nog beter dan Van der Hoorn.
 
Bovenaan