17 januari 12.30: ADO-Ajax

17 januari 12.30: ADO-Ajax

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Eef de Kip

Well-known member
Leuke pot verder, ik moet ook zeggen (niet te hard) dat het de laatste paar wedstrijden wel vooruit gaat qua kijkvermaak.

erka

Well-known member
Ik vind Ajax best goed spelen, komt ook doordat als je met Fischer speelt en die is in vorm, Klaassen niet alles alleen hoeft te bedenken. Dat is een stuk meer variatie in het spel.

Pascallovic

Well-known member
Goede wedstrijd van Ajax tot het inbrengen van Bazoer en El Ghazi. Frank lijkt zijn team gevonden te hebben. Moet nog zien dat bijvoorbeeld een El Ghazi er weer zomaar in komt.

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja, zo meteen krijg je de winterstop en dan is het maar weer afwachten hoe je daar weer uit komt. Maar vooralsnog heb je wel een punt. Die vd Beek draait meteen lekker mee, mij benieuwen of Bazoer er weer in komt.

JMD

Well-known member
Nou ja, zo meteen krijg je de winterstop en dan is het maar weer afwachten hoe je daar weer uit komt. Maar vooralsnog heb je wel een punt. Die vd Beek draait meteen lekker mee, mij benieuwen of Bazoer er weer in komt.

Voor Ajax lijkt de winterstop inderdaad op een verkeerd moment te komen, het gaat steeds beter draaien.
Kan me ook niet herinneren wanneer Ajax voor het laatst zo'n goede eerste seizoenshelft gespeeld heeft qua resultaten.

PES5

Administrator
Forumleiding
Van harte heren Ajacieden. Heerenveen begon leuk en kreeg veel ruimte, beetje na?ef omdat ook meteen zover naar voren te gaan spelen. 1e en 4e goal van Ajax grote klasse. Die anderen beetje te simpel. Prima vermaakt verder in een matig gevulde ArenA. Hansie Hansie nog even de groeten van DVK gedaan ook.

Ajax was vooral in de pressing heel sterk. Zaten overal bovenop en hadden steeds de 2e bal. Daardoor was Slagveer back en Larsson had een snipperdag. Te Vrede 2 goede goals, ondanks dat hij zelf eigenlijk niks cre?ert in zo'n duel. Goed voor z'n vertrouwen.

6 punten tegen Excelsior en ADO en doorbekeren tegen Roda en dan gaan we prima de winterstop in, na het slechte begin.

De Wolf

Well-known member
Voor Ajax lijkt de winterstop inderdaad op een verkeerd moment te komen, het gaat steeds beter draaien.
Kan me ook niet herinneren wanneer Ajax voor het laatst zo'n goede eerste seizoenshelft gespeeld heeft qua resultaten.

Na de winterstop hebben ze toch alleen maar de competitie. Europees is het gewoon een drama, maar daar zal hun spelletje ook niet goed werken.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik lees alleen maar gezeik over de middelvinger van v/d Berg richting (goede vriend) Diedrik Boer, vooral Verbeek snapte er niks van.

Pascallovic

Well-known member
Ik lees alleen maar gezeik over de middelvinger van v/d Berg richting (goede vriend) Diedrik Boer, vooral Verbeek snapte er niks van.
Gertjan en vele anderen met hem weten gewoon niet dat Boer en v/d Berg altijd hun middelvinger naar elkaar opsteken als ze tegen elkaar spelen.

Batigoal

Well-known member
Donny van de Beek. :duim: Klasse om op die leeftijd zo rustig en geconcentreerd je ding te doen, dat doen velen hem niet na, ook niet op latere leeftijd. Het is dat je bezopen veel middenvelders hebt, anders zou ik hem lekker laten staan de komende tijd.

Younes gaat trouwens ook steeds beter draaien. Nu nog het rendement een beetje omhoog en hij speelt El Ghazi eruit.

De Wolf

Well-known member

Van der Berg wil graag naar Feyenoord. Maar dan moet je andere dingen laten zien.

JMD

Well-known member
Even nagekeken, maar de seizoensstart van Ajax is de beste sinds 1997/1998, toen haalde Ajax uit de eerste 15 duels 14 overwinningen en 1 nederlaag.

SanMark.

Well-known member
Even nagekeken, maar de seizoensstart van Ajax is de beste sinds 1997/1998, toen haalde Ajax uit de eerste 15 duels 14 overwinningen en 1 nederlaag.

Hopelijk let Leo1776 even op , want je bent als EL deelnemer aardig in het nadeel in de competitie volgens hem.

Bovenaan