17 januari 12.30: ADO-Ajax

17 januari 12.30: ADO-Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Hup ADO!!!

Wel lekker zo'n duel met maar 1 supportersgroep in het stadion. Je hoeft niet eens te kijken om aan het wel of niet gefluit te horen wie aan de bal is... :)
 

JMD

Well-known member
Ajax heeft de wedstrijd onder controle, is veel beter dan Den Haag, dat ook niet echt van zich afbijt... Maakt vooral veel kleine overtredingen.
 

JMD

Well-known member
Pfff, dan krijg je een vrije trap op 20 meter, weet je dat de keeper van de tegenstander zwaar last heeft van de zon, en dan schiet je de bal over. Elke bal op goal zou in deze situatie gevaarlijk zijn geweest.
 

Eef de Kip

Well-known member
Precies zoals verwacht, terecht op voorsprong en de wedstrijd onder controle. Nou weer slap en labbekakkerig uit de kleedkamer komen en we hebben weer een wedstrijd uit het boekje maar goed, laat ze me maar is positief verrassen.
 

Marinos

Well-known member
Heeft er iemand een knappe stream? Die ik nu aan heb staat vaker stil dan dat ik bewegend beeld heb.
 

Abubakari

Well-known member
Wat mij betreft El Ghazi er maar in, Fischer is weer eens totaal onzichtbaar. Sowieso maar eens wat meer cre?eren, hooguit twee kansen gehad.

5x winnen, 3x gelijk, 1x verlies... Oh wat lastig. Normaal trekt Ajax dus wel de winst nipt naar zich toe.

Slechts 1 makkelijke zege in de laatste 9 wedstrijden, ADO uit dus altijd lastig. In de zin van dat je er zelden makkelijk wint.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, de ADO fans zongen 'hoer hoer hoer', want dat rijmt op Bazoer. Ook triest natuurlijk, maar geen oerwoudgeluiden.
 
Bovenaan