17 januari 12.30: ADO-Ajax

17 januari 12.30: ADO-Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Vak 410 in de ArenA. Het is net alsof je Martin Garrix tijdens een kerkdienst laat optreden. Dat trommelt maar verder.
Saai duel verder. Ajax wel veel meer de bal, alleen veel te laag tempo.


Nu maakt de beste speler de 2-1.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord naait Excelsior jaarlijks door standaard punten te verliezen tegen de concurrenten van Excelsior.
 

Ska P 187

Well-known member
@Max in dat kader nog bedankt voor het helpen afschudden van onze grootste concurrent... Was dat payback time voor de ongebruikelijke winst van Ajax in het Gelredome of wat?
 

Abubakari

Well-known member
Nou, dat was geen bijster ge?nspireerde wedstrijd. Toch redelijk wat kansen maar ook daar was de scherpte er niet.
Fischer en El Ghazi hadden vandaag ook weer niet. Fischer trekt weer constant naar binnen, ??n actie vanaf de zijkant, leverde gelijk de 2-1 op. Echt een tactisch onbenul, die Fischer.
Sluiten we positief als altijd af: Ook je slechte wedstrijden winnen, zo word je kampioen.
 

Abubakari

Well-known member
Zelf winnen dan achterover leunend de achtervolgers kijken, dat is het ideale scenario voor zondag. Maar ADO is ook zo'n club die tegen Ajax altijd net wat meer geeft en sowieso thuis tegen de top 3 goed voor de dag kwam dit seizoen getuige de 2-2 tegen PSV en de 1-0 zege op Feyenoord. Een gewaarschuwd Ajax telt voor twee, HUP AJAX!

1109ado-ajax_zlatan.jpg


ADO uit, vaak wel lastig dus.
Zo 12-2-2006 ADO Den Haag - Ajax 1-2
Zo 11-2-2007 ADO Den Haag - Ajax 1-2
Zo 8-3-2009 ADO Den Haag - Ajax 1-1
Zo 4-4-2010 ADO Den Haag - Ajax 0-1
Zo 20-3-2011 ADO Den Haag - Ajax 3-2
Zo 18-3-2012 ADO Den Haag - Ajax 0-2
Zo 23-9-2012 ADO Den Haag - Ajax 1-1
Zo 1-12-2013 ADO Den Haag - Ajax 0-4
Zo 30-11-2014 ADO Den Haag - Ajax 1-1
 

fr-keff

Active member
5x winnen, 3x gelijk, 1x verlies... Oh wat lastig. Normaal trekt Ajax dus wel de winst nipt naar zich toe.
 

Pascallovic

Well-known member
Het zag er op zich wel redelijk uit afgelopen zaterdag tegen HSV. Echter komt voor mijn gevoel Ajax vaak moeizaam uit de winterstop qua veldspel en resultaten in de eerste weken daarna. Ik moet het nog maar zien dat we kunnen uitlopen op de achtervolgers.
 

JMD

Well-known member
Voor de competitie zou het goed zijn als Ajax punten verliest, omdat als Ajax wint het bij verlies van PSV een gaatje krijgt.
Gewoon een gelijkspel hier en in De Kuip ofzo.
 

Marinos

Well-known member
Het zag er op zich wel redelijk uit afgelopen zaterdag tegen HSV. Echter komt voor mijn gevoel Ajax vaak moeizaam uit de winterstop qua veldspel en resultaten in de eerste weken daarna. Ik moet het nog maar zien dat we kunnen uitlopen op de achtervolgers.
Ajax heeft sinds 1999 niet meer verloren in de eerste pot na de winter.
 
Bovenaan