17 januari 12.30: ADO-Ajax

17 januari 12.30: ADO-Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Na Fener en Feyenoord uit al de derde wedstrijd die je in de laatste minuten nog met 1-0 verliest. W?t een slechte wedstrijd van Ajax zeg. Niks weten te cree?ren, het leek wel een EL wedstrijd. En dan komt die onnozele Fischer er weer in en loopt ie telkens het volle centrum in in plaats van het veld breed te houden of bij balbezit de achterlijn op te zoeken en voor te zetten. Wat een tactisch onbenul is dat. Nou ja, positief als immer maar afsluiten met de conclusie dat de concurrentie niet optimaal heeft weten te profiteren. Volgende week thuis de Graafschap nog verslaan en dan als Herbstmeister de winterstop in. En hopelijk na de winterstop in staat om in dit soort wedstrijden eens wat meer te laten zien. En anders maar gewoon de wedstrijden tegen de kleintjes blijven winnen, word je uiteindelijk toch gewoon kampioen mee.
 

Abubakari

Well-known member
Waarom staat dit potje overigens hier en niet gewoon in het wedstrijden topic?

Omdat ik geen zin heb om elke week een Ajax wedstrijdtopic te maken maar wel vind dat Ajax, Feyenoord en PSV (net als 'vroeger') een eigen wedstrijdtopic verdienen en niet tussen degradatieduels als Twente-Graafschap horen te staan. Nou kan ik mij voorstellen dat de autisten op DVK er van in de war raken, maar dat moet dan maar.
 

Janssen

Well-known member
Leuk plaatje heeft dit topic gekregen in Tapatalk.

f3b3b59a2cec86017035a622825c4e55.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Leuk plaatje heeft dit topic gekregen in Tapatalk.

Ik krijg dat plaatje juist bij jankerdje Janssen die de scheids en grensrechters de schuld geeft van de positie waar Fortuna Sittard staat.
Mijn tapatalk heeft er dus kijk op, die van jou moet je nodig updaten als ie SanMarks JMD plaatje onder mijn naam plaatst.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Toch nog wakker.

Hoe kun je daar nu geel voor geven. Of je geeft rood of je geeft niets bij die elleboog van Milik.

Zodat er nooit een schorsing uit kan rollen. Kom je weer lekker mee weg als ik de berichten mag geloven. Helemaal met je eens. Iets wat rood is geef je rood en als je het niet hebt gezien, dan geef je geen kaart.
 

SanMark.

Well-known member
Zodat er nooit een schorsing uit kan rollen. Kom je weer lekker mee weg als ik de berichten mag geloven. Helemaal met je eens. Iets wat rood is geef je rood en als je het niet hebt gezien, dan geef je geen kaart.

Ik zeg niet dat het rood was, want sinds vorige week zijn de regels voor een rode kaart aardig veranderd. Maar als je als scheids denkt een elleboogstoot te zien kun je dat nooit afdoen met een gele kaart.

Maar zoals Abu zegt waarschijnlijk vond de scheids het onbesuisd inkomen.
 

zwammy

Well-known member
Omdat ik geen zin heb om elke week een Ajax wedstrijdtopic te maken maar wel vind dat Ajax, Feyenoord en PSV (net als 'vroeger') een eigen wedstrijdtopic verdienen en niet tussen degradatieduels als Twente-Graafschap horen te staan. Nou kan ik mij voorstellen dat de autisten op DVK er van in de war raken, maar dat moet dan maar.

Ik vind dat je volkomen gelijk hebt Abu, gewoon een topic openen voor de wedstrijd. Zoveel scrollen hoef je toch niet om een ander topic te vinden.
 

Abubakari

Well-known member
92494.jpg

De bekerwedstrijd Ajax-de Graafschap eindigde in oktober in 2-0

De afsluiter van 2015, om 16.45.
Van de 19 keer dat dit duel gespeeld werd won Ajax er 17, de Graafschap won nog nooit bij Ajax.
Ajax gaat opportunistischer spelen tegen De Graafschap

De kans bestaat dat Ajax zondag tegen De Graafschap opnieuw met slechts drie verdedigers gaat spelen. "Want het mag allemaal wel iets opportunistischer", laat trainer Frank de Boer weten.

Hij moet tegen De Graafschap alleen de van een knieoperatie herstellende Daley Sinkgraven missen. Amin Younes is wel fit voor het duel met de hekkensluiter van de eredivisie. Hij viel afgelopen zondag uit tegen FC Utrecht.

De Duitser trainde volledig mee, nadat hij donderdag de oefensessie nog voortijdig had verlaten. "Amin had een vleeswond en die drukte nog te veel op zijn scheen", vertelde De Boer. "Dat gaat nu goed. Iedereen is fit."
De Boer is ontevreden over de eerste helft van het seizoen van Ajax. "Het was zeer teleurstellend met de uitschakeling in de voorronde van Champions League, Europa League en beker", zei hij.

De landstitel moet het seizoen van Ajax redden. De club ligt aardig op koers gezien de koppositie van de eredivisie. De Boer wil in de winterstop niet meewerken aan een vertrek van Mike van der Hoorn en Nick Viergever, de twee verdedigers die weinig speeltijd krijgen. "We hebben ze nodig."
 
Bovenaan