11e speelronde

SanMark.

Well-known member
Vuurwerkgeluiden... Origineel...

Misschien het hele stadion voortaan maar leeghouden?

Ik las op Twitter dat toen er een donkere speler op de grond lag dat het : maar ja ik heb geen bananen lied gezongen werd door de Utrecht supporters.
 

JMD

Well-known member
Ik las op Twitter dat toen er een donkere speler op de grond lag dat het : maar ja ik heb geen bananen lied gezongen werd door de Utrecht supporters.

Werd op FOX Sports ook melding van gemaakt. Ik heb alleen de laatste 2 minuten gekeken, was bij Heerenveen - Cambuur blijven hangen, en in die 2 minuten hoorde ik de vuurwerkgeluiden.

Twente dus volgend seizoen ook geen supporters mee naar Utrecht... :)
 
G

Gast

Guest
AZ heeft best een leuk team. Wie zal de volgende zijn die naar Ajax komt?
Ik denk Gouweleeuw.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las op Twitter dat toen er een donkere speler op de grond lag dat het : maar ja ik heb geen bananen lied gezongen werd door de Utrecht supporters.

Dan wordt het inmiddels tijd voor een wedstrijd zonder publiek. Om niet nog meer uitsupporters te benadelen dan de Ajax supporters stel ik voor dat die wedstrijd zonder publiek wordt gespeeld.
 

JMD

Well-known member
Ik kan me niet voorstellen dat AZ - NEC uitgespeeld kan worden, het is nu al flink mistig...
 

SanMark.

Well-known member
Dan wordt het inmiddels tijd voor een wedstrijd zonder publiek. Om niet nog meer uitsupporters te benadelen dan de Ajax supporters stel ik voor dat die wedstrijd zonder publiek wordt gespeeld.

Ik stel gewoon voor om de wedstrijd zonder thuis publiek te laten spelen in het jaar erop tegen dezelfde club.

Dus volgend jaar geen thuis publiek tegen Ajax en Twente.
 
G

Gast

Guest
Ik stel gewoon voor om de wedstrijd zonder thuis publiek te laten spelen in het jaar erop tegen dezelfde club.

Dus volgend jaar geen thuis publiek tegen Ajax en Twente.

Op zich geen gek idee, alleen is het minder gericht op leren van de fouten. Als er een jaar tussen zit, is er minder neiging om het ongewenste gedrag niet meer te vertonen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik stel voor om gewoon een punt of 6 af te nemen van Utrecht. Ze laten het allemaal maar gebeuren daar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik stel voor om gewoon een punt of 6 af te nemen van Utrecht. Ze laten het allemaal maar gebeuren daar.

Het is iig duidelijk dat een lege Bunnik Side niet helpt. Leeg stadion of puntenaftrek komt wellicht wel aan. Doe maar leeg stadion. Dat raakt ze financieel. Met of zonder die zes punten spelen ze toch wel in de grijze middenmoot om niks.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is iig duidelijk dat een lege Bunnik Side niet helpt. Leeg stadion of puntenaftrek komt wellicht wel aan. Doe maar leeg stadion. Dat raakt ze financieel. Met of zonder die zes punten spelen ze toch wel in de grijze middenmoot om niks.
Gezien de tientallen miljoenen die de duikboot er al heeft in gestoken, denk ik niet dat een paar mile extra hem nog pijn gaat doen. De club zelf moet iets durven tegen de eigen aanhang, maar dat gaan ze nooit doen vrees ik.
 

erka

Well-known member
Utrecht heeft echt de meest belachelijke "supporters" van Nederland. Paar keer dat ik er was vond ik het ook beslist niet prettig, is in geen enkel ander stadion in Nederland zo. Wanneer gaat de KNVB nou eens echt optreden, want die lui hebben zo'n dikke vinger in de pap bij de clubleiding dat die het in hun broek doen voor de Bunnikside.
 
Bovenaan