11e speelronde

Mommiej

Well-known member
Dan moeten ze toch eerst leren hoe je clubs die in linkerrijtje staan of eindigen kunnen verslaan. Alle 17 punten zijn zo'n beetje behaald tegen ploegen uit rechterrijtje.
 

Ska P 187

Well-known member
Wanneer je van alle clubs in het linker ?f rechterrijtje wint ben je al een heel eind op weg?
 

Mommiej

Well-known member
Heb het even nagekeken. Van de ploegen die nu 12-18 staan hebben ze 17 punt gepakt (5 zeges en 2 gelijk) en van de ploegen uit de top-11 alles verloren en daar moeten ze nog 6x tegen voor de winterstop. Dus op koers voor grijze middenmoot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je nu al 17 punten hebt, dan lig je toch zwaar op schema voor de veilige 35 punten en ben je kansloos voor playoffs.
 

Batigoal

Well-known member
Alleen de samenvatting gezien gisteren, maar dat zag er goed uit. Wellicht een optie om vaker met 3 verdedigers en een versterkt middenveld te spelen. Zo zonde wel dat ze nu scherp zijn en tegen Feyenoord de kansen missen.
 

SanMark.

Well-known member
Heb het even nagekeken. Van de ploegen die nu 12-18 staan hebben ze 17 punt gepakt (5 zeges en 2 gelijk) en van de ploegen uit de top-11 alles verloren en daar moeten ze nog 6x tegen voor de winterstop. Dus op koers voor grijze middenmoot.

Dat zal ook ongeveer de plek zijn waar PEC hoort te staan. Ik zie het probleem dus niet zo.
 

SanMark.

Well-known member
Alleen de samenvatting gezien gisteren, maar dat zag er goed uit. Wellicht een optie om vaker met 3 verdedigers en een versterkt middenveld te spelen. Zo zonde wel dat ze nu scherp zijn en tegen Feyenoord de kansen missen.

Eerste helft tegen Feyenoord was ik ook wel tevreden mee. Lekker druk naar voren zetten en tenminste voetballen om kansen proberen te cre?ren .

Dat geeft tenminste wat hoop voor de rest van de competitie.
 

Batigoal

Well-known member
Eerste helft tegen Feyenoord was ik ook wel tevreden mee. Lekker druk naar voren zetten en tenminste voetballen om kansen proberen te cre?ren .

Dat geeft tenminste wat hoop voor de rest van de competitie.

Je durft na alle decepties in Europa dit seizoen bijna niet positief te zijn, maar de laatste weken wordt er naast de degelijkheid ook steeds beter en attractiever gevoetbald. Nu nog een keer 90 minuten volhouden en De Boer heeft het na jaren voor elkaar om zijn ploeg goed te laten voetballen.
 

JMD

Well-known member
Dat zal ook ongeveer de plek zijn waar PEC hoort te staan. Ik zie het probleem dus niet zo.

Eens. PEC heeft gewoon een paar jaar 'boven haar stand' geleefd. Datzelfde hebben veel meer clubs meegemaakt, zelfs Haarlem begin jaren '80...
 

SanMark.

Well-known member
Je durft na alle decepties in Europa dit seizoen bijna niet positief te zijn, maar de laatste weken wordt er naast de degelijkheid ook steeds beter en attractiever gevoetbald. Nu nog een keer 90 minuten volhouden en De Boer heeft het na jaren voor elkaar om zijn ploeg goed te laten voetballen.

Ach dat Europees voetbal interesseert me nog niet eens zoveel (Ongeacht of het CL of EL is voordat er een PSV?r komt zwaaien met zijn vingertje) daar ben je toch kansloos of dat nu is in de poule, achtste of kwartfinale.

Ik wil gewoon leuke wedstrijden zien en niet dat zaaddodende getik achterin zonder de intentie om een doelpunt te maken.

Ondanks de nederlaag tegen Feyenoord heb ik aan die wedstrijd een goed gevoel overgehouden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik snap best dat je niet warm loopt voor potjes tegen Molde, maar een potjes tegen Celtic en Fenerbahce daar zou je eigenlijk lekker voor moeten kunnen gaan zitten. Dat zijn mooie affiches. Daar ga je normaal gesproken wel voor naar het stadion.
 

Mommiej

Well-known member
Ik zeg ook nergens dat PEC standaard voor europees voetbal mee moet doen, qua begroting horen ze gewoon 12e/13e te eindigen. Dus alle rechtstreekse handhaving is gewoon goed genoeg.

Daarentegen was en blijf ik wel kritisch op het vertoonde spel, want dat is regelmatig niet om aan te gluren.
 

erka

Well-known member
Ik zeg ook nergens dat PEC standaard voor europees voetbal mee moet doen, qua begroting horen ze gewoon 12e/13e te eindigen. Dus alle rechtstreekse handhaving is gewoon goed genoeg.

Daarentegen was en blijf ik wel kritisch op het vertoonde spel, want dat is regelmatig niet om aan te gluren.

Ik vond het qua veldspel nog wel aardig hoor van Zwolle. Alleen jullie hebben totaal geen power in de spits. Is volgens mij ook al langer het geval.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vond het qua veldspel nog wel aardig hoor van Zwolle. Alleen jullie hebben totaal geen power in de spits. Is volgens mij ook al langer het geval.
Met een Veldwijk heeft een PEC Zwolle toch wel het maximale wat ze kunnen halen in de gelederen.
 

JMD

Well-known member
Net als Vitesse gisteren krijgt Utrecht ook de 6e penalty van het seizoen, wat de score naar 4-2 laat oplopen.
 

JMD

Well-known member
Vuurwerkgeluiden... Origineel...

Misschien het hele stadion voortaan maar leeghouden?
 
Bovenaan