11e speelronde

erka

Well-known member
Lekker om van een directe concurrent zo te winnen. Het was niet best, maar Zwolle kan ook breien zeg. Goeiemorgen. En waarom speelde Veldwijk niet? Nijland in de spits is een lachertje. Zwolle kon nog wel drie dagen doorvoetballen zonder te scoren.

Het Gijpmoment van de week was hier ook. Antonia die in de laatste minuut alleen op de keeper af gaat voor 3-0, maar Stevie Wonder vergeet dan weer eens dat voetbal met een bal is, krijgt ruzie met bal, gras en zichzelf en eindigt hopeloos in de prairie.
 

gevegt

Well-known member
Lekker om van een directe concurrent zo te winnen. Het was niet best, maar Zwolle kan ook breien zeg. Goeiemorgen. En waarom speelde Veldwijk niet? Nijland in de spits is een lachtertje. Zwolle kon nog wel drie dagen doorvoetballen zonder te scoren.

Veldwijk en Becker hadden straf. Jans heeft afgelopen week ruzie met ze gehad omdat ze niet brengen wat ze kunnen.
 

gevegt

Well-known member
Ok. Nooit van gehoord.

Daar hoor je ook nooit meer iets van.

Die Antonia vind ik altijd wel leuk om te zien.

Het is trouwens wel te hopen dat Jans volgende week iedereen op scherp krijgt, want dan zit ik met vijf die hard Bochum fans op de tribune.
Normaal is dat niet zo erg, maar ik heb gisteren een grote bek gehad dat PEC vele malen beter speelt dan Bochum.
 
G

Gast

Guest
Daar hoor je ook nooit meer iets van.

Die Antonia vind ik altijd wel leuk om te zien.

Het is trouwens wel te hopen dat Jans volgende week iedereen op scherp krijgt, want dan zit ik met vijf die hard Bochum fans op de tribune.
Normaal is dat niet zo erg, maar ik heb gisteren een grote bek gehad dat PEC vele malen beter speelt dan Bochum.

Och, Becker zal volgend jaar vast wel bij een clubje als Willem II aan de slag gaan.
 

Mommiej

Well-known member
Het is nu wel duidelijk, PEC wil gewoon meedoen aan het toetje van de competitie, de play-offs. Binnen PEC duidelijk dat voor europees voetbal het team gewoon te matig is, dus er dan maar alles aan doen om de andere play-offs te halen!
 

JMD

Well-known member
Het is nu wel duidelijk, PEC wil gewoon meedoen aan het toetje van de competitie, de play-offs. Binnen PEC duidelijk dat voor europees voetbal het team gewoon te matig is, dus er dan maar alles aan doen om de andere play-offs te halen!

Dan hadden ze aan het begin van het seizoen niet zoveel punten moeten halen, nu gaan ze die playoffs nooit meer halen.

Maar PEC eindigt gewoon rond plaats 7/8 hoor.
 
Bovenaan