10e speelronde

Joost

Well-known member
Ohnee, ik post iets over de arbiter die een fout maakt en we zijn gelijk drie pagina's verder.

Heeft het jullie dwars gezeten dat er dit seizoen vanuit Roda nogniets aan te merken was op de arbitrage dat het zo opgekropt zat?

JFK

Well-known member
Ohnee, ik post iets over de arbiter die een fout maakt en we zijn gelijk drie pagina's verder.

Heeft het jullie dwars gezeten dat er dit seizoen vanuit Roda nogniets aan te merken was op de arbitrage dat het zo opgekropt zat?
Joh zeik niet.

PES5

Administrator
Forumleiding
Viel me wel tegen van Hasselbaink dat ie 'm niet ving, zoals die gast op dat festival.

zwammy

Well-known member

je hebt gelijk, het Roda riedeltje komt weer voor de dag. Laat lekker lopen, sommige dingen veranderen nooit.

Max

Administrator
Forumleiding
En als je iets zegt word je accent voor lief genomen?

Ik geloof niet dat ik echt een duidelijk accent heb en indien dat wel het geval is ben ik zeer benieuwd welke. Mijn ouders komen uit de Zaanstreek, ik ben geboren en getogen in Hoorn wat in Westfriesland ligt en woon nu bijna vier jaar in Amsterdam. Maar het feit dat ik geen Rotterdams accent heb zal gerust opvallen, maar ik zal niet de enige zijn die in Rotterdam rondloopt die zonder Rotterdams accent spreekt.

gevegt

Well-known member
Ik geloof niet dat ik echt een duidelijk accent heb en indien wel het geval is ben ik zeer benieuwd welke. Mijn ouders komen uit de Zaanstreek, ik ben geboren en getogen in Hoorn wat in Westfriesland ligt en woon nu bijna vier jaar in Amsterdam. Maar het feit dat ik geen Rotterdams accent heb zal gerust opvallen, maar ik zal niet de enige zijn die in Rotterdam rondloopt die zonder Rotterdams accent spreekt.
Hahaha.

Bovenaan