gevegt
Well-known member
Een Amsterdammer die voor een clubje uit Rotterdam is?Lekker hoor! Excelsiorrrrrrrrr, lalalalalalalala lalalalalala lalalalalalala, Excelsiorrrrr, lalalalalalalala lalalalalala lalalalalalala, !
Vreemd.
Een Amsterdammer die voor een clubje uit Rotterdam is?Lekker hoor! Excelsiorrrrrrrrr, lalalalalalalala lalalalalala lalalalalalala, Excelsiorrrrr, lalalalalalalala lalalalalala lalalalalalala, !
Flikker er een kwartje in en hij lult 26 uur in een dag.Verschrikkelijk he. Ik word doodmoe van die man.
Een Amsterdammer die voor een clubje uit Rotterdam is?
Vreemd.
Die Hasselbaink, is dat een dwerg?
Die Hasselbaink, is dat een dwerg?
Joh zeik niet.Ohnee, ik post iets over de arbiter die een fout maakt en we zijn gelijk drie pagina's verder.
Heeft het jullie dwars gezeten dat er dit seizoen vanuit Roda nogniets aan te merken was op de arbitrage dat het zo opgekropt zat?
Knap dat ze die raakten dan.
Maar wel een held in Eindhoven.
En als je iets zegt word je accent voor lief genomen?Ik kom er zelfs een paar keer per jaar. Laatste keer stonden we zelfs tussen de ekte.
Zeiken op scheids? Zeker weten, maar alleen als het terecht is. Bij hem lees je het constant.
Haha, die zanger bedoel je? Dat was echt geweldig.Viel me wel tegen van Hasselbaink dat ie 'm niet ving, zoals die gast op dat festival.
Ohnee, ik post iets over de arbiter die een fout maakt en we zijn gelijk drie pagina's verder.
Heeft het jullie dwars gezeten dat er dit seizoen vanuit Roda nogniets aan te merken was op de arbitrage dat het zo opgekropt zat?
En als je iets zegt word je accent voor lief genomen?
Hahaha.Ik geloof niet dat ik echt een duidelijk accent heb en indien wel het geval is ben ik zeer benieuwd welke. Mijn ouders komen uit de Zaanstreek, ik ben geboren en getogen in Hoorn wat in Westfriesland ligt en woon nu bijna vier jaar in Amsterdam. Maar het feit dat ik geen Rotterdams accent heb zal gerust opvallen, maar ik zal niet de enige zijn die in Rotterdam rondloopt die zonder Rotterdams accent spreekt.
je hebt gelijk, het Roda riedeltje komt weer voor de dag. Laat lekker lopen, sommige dingen veranderen nooit.