10e speelronde

JMD

Well-known member
Zwolle krijgt een penalty (terecht), Utrectspeler rood (terecht, was doorgebroken tegenstander), wordt de penalty gemist...

inhethoekje

Active member
Laat PEC maar wat punten verspelen de komende weken dat overdreven blije gedoe van Ron Jans begint mij nl op de zenuwen te werken.

Bestaat niet meer

Well-known member
Niemand pakt zijn kansen bij PEC. Er zit niks achter waardeloze basiself. PEC moet gewoon blij zijn dat ze (vaak met nodige geluk) weer goed gestart zijn en aan het eind vd rit daardoor rond p13/p14 zal staan

JMD

Well-known member
Niemand pakt zijn kansen bij PEC. Er zit niks achter waardeloze basiself. PEC moet gewoon blij zijn dat ze (vaak met nodige geluk) weer goed gestart zijn en aan het eind vd rit daardoor rond p13/p14 zal staan

Aan de linkerkant (vanuit de camera's gezien) zag ik een spandoek hangen met iets van: kunstgras, betonbak, what's next?
Waarom zijn de supporters ineens tegen kunstgras en die betonbak? Want de afgelopen jaren heb ik dat spandoek nooit gezien.

inhethoekje

Active member
Aan de linkerkant (vanuit de camera's gezien) zag ik een spandoek hangen met iets van: kunstgras, betonbak, what's next?
Waarom zijn de supporters ineens tegen kunstgras en die betonbak? Want de afgelopen jaren heb ik dat spandoek nooit gezien.

Als een kind zijn kauwgum niet meer lekker vind dan spuwt hij het uit.

gevegt

Well-known member
Kunnen de zichzelf benoemende keeperkenners een uitleg geven waarom zoveel doelmannen de laatste tijd de korte hoek niet meer dicht houden?

zwammy

Well-known member
Kunnen de zichzelf benoemende keeperkenners een uitleg geven waarom zoveel doelmannen de laatste tijd de korte hoek niet meer dicht houden?

Ze denken te vaak aan een voorzet. Dom want korte hoek is ALTIJD voor jou. Net als hoge ballen binnen de 5,als er daar wordt ingekopt is het altijd een fout van de keeper.

Mooi van Zwolle dat ze die pingel missen. Als Veldwijk gewoon overeind blijft kan hij hem zo langs Ruiter tikken. Gerechtigheid dit.

Methone

New member
Nog nooit eerder meegemaakt dat je zo weinig kan winnen bij een overwinning van Vitesse op Ajax.

Vitesse: 2.40
Draw: 3.55
Ajax: 2.85

Toch vreemd aangezien Ajax gewoon bovenaan staat.

Jozsef

New member
Zet maar in op Ajax. Het ziet er niet uit, maar ze winnen (bijna) alles. Oerdegelijk op weg naar het kampioenschap? Zou mij niet verbazen.

Bovenaan