10e speelronde

JMD

Well-known member
Hoezo? Hij sprak na afloop van de CL wedstrijd over Gladbach iov Wolfsburg ;)
Aha, dat heb ik gemist...

Ach, als je zojuist je CL-debuut hebt gemaakt en je weet welke vrouw je thuis hebt zitten kan ik me voorstellen dat je je hoofd er niet bij hebt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Aha, dat heb ik gemist...

Ach, als je zojuist je CL-debuut hebt gemaakt en je weet welke vrouw je thuis hebt zitten kan ik me voorstellen dat je je hoofd er niet bij hebt.

Of gewoon een 2e Andy v/d Meyde.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lekker husselen. SC Heerenveen speelt vanavond al?

Nee, morgen.

Terecht dat er wijzigingen komen. Zonder Lodeweges af te vallen, weet Foppe toch aardig de vinger op de zere plek te leggen in een interview met Omrop Fryslan. De spelers moeten het doen, maar ik heb er wel vertrouwen in. 6 punten uit de komende twee duels zijn noodzakelijk!
 

Shayman

New member
Wenkbrauwen?
Laten die meiden eens een keer normaal doen met hun lippen , je kan geen foto zien van een lekker wijf of ze doen een poging om op een zoenvis te lijken.
Helemaal mee eens! Zo nep die "duckface", als ze nu gewoon lieten zien hoe ze eruit zien door een foto te maken van hun "look of love" want daar heb je echt wat aan tenminste!





24lslqe.jpg
 

Mommiej

Well-known member
niet alleen de keeper. Geen fatsoenlijke verdediger aanwezig. Middenveld of te jong of te slecht of helemaal dramatisch. 2 vleugels waarvan er 1 nooit op de vleugel staat en een ander alleen kan rennen. Spits die meer kansen mist dan die afmaakt.
 

Maasveld

Well-known member
niet alleen de keeper. Geen fatsoenlijke verdediger aanwezig. Middenveld of te jong of te slecht of helemaal dramatisch. 2 vleugels waarvan er 1 nooit op de vleugel staat en een ander alleen kan rennen. Spits die meer kansen mist dan die afmaakt.
Je zou bijna denken dat jullie kansloos laatste worden.
 

Mommiej

Well-known member
in een eredivisie van 6/7 jaar geleden was PEC ook bij de ondersten ge?indigd. Gelukkig voor PEC bestaat eredivisie tegenwoordig wel meer uit amateuristisch gepruts.
 

Mommiej

Well-known member
Was het maar zo, ben het hele seizoen al zo nuchter als maar zijn kan (in tegenstelling tot iedereen op tribune in Zwolle die voor afgelopen weekend allemaal dachten van play-offs europees voetbal).

Het voetbal in eredivisie en het beleid in Zeist zorgt er dit seizoen al voor dat ik geen wedstrijden bezoek.
 
Bovenaan