10e speelronde

delmaestro

Well-known member
Laten we het hopen. Juist nu ik overal om me heen hoor dat Vitesse dit klusje wel even gaat klaren. Voornamelijk door veel niet Vitessenaren. Zul je zien dat ze gigantisch door de ondergrens zakken.

Komt ook door de recente wedstrijden tegen Ajax. Daar werden ze telkens stuk gespeeld.

Hopelijk kunnen we ze aan wat meer tegengoals helpen. 10x scoren in 2 wedstrijden met veel verschillende doelpuntenmakers, dat geeft vertrouwen. En dat Veltman 1 keer een aardige wedstrijd speelt, maakt hem niet ineens een verdediger van fatsoenlijk niveau. Het blijft een zwakke schakel waar je doorheen kunt voetballen...
 

delmaestro

Well-known member
Ah ok?, dan leg ik de lat te hoog.

Haha nou ja, wellicht heb je gelijk. Ik heb alleen deze artikelen gelezen betreffende zijn eigen mening over zijn spel, in plaats van zelf live naar Veltman zitten kijken. ik ben niet zo van de zelfkastijding...
 

Pascallovic

Well-known member
Haha nou ja, wellicht heb je gelijk. Ik heb alleen deze artikelen gelezen betreffende zijn eigen mening over zijn spel, in plaats van zelf live naar Veltman zitten kijken. ik ben niet zo van de zelfkastijding...
De trainer en de mensen in de studio staken hem ook 100 veren in de reet, dus het was niet alleen op zijn eigen waarneming gebaseerd. Hij speelde ook een goede wedstrijd op verdedigend gebied.
 

delmaestro

Well-known member
De trainer en de mensen in de studio staken hem ook 100 veren in de reet, dus het was niet alleen op zijn eigen waarneming gebaseerd. Hij speelde ook een goede wedstrijd op verdedigend gebied.

Leuk voor die jongen dat het er na 50 wedstrijden een keer uit komt. Maar ik hoop wel dat we zondag de echte Veltman weer terug zien zoals we hem kennen...
 

Eef de Kip

Well-known member
Zul je net zien dat hij tegen jullie ook weer een uitstekende wedstrijd speelt gekker moet het niet worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De trainer en de mensen in de studio staken hem ook 100 veren in de reet, dus het was niet alleen op zijn eigen waarneming gebaseerd. Hij speelde ook een goede wedstrijd op verdedigend gebied.

Dat zou eigenlijk normaal horen te zijn voor een verdediger. Nu speelt hij een goede wedstrijd en het Nederlands elftal wordt er weer bij gehaald. Fenerbahce, Vitesse en Feyenoord lijken mij meer de duels waarop je hem mag beoordelen.
 
Bovenaan