10e speelronde

delmaestro

Well-known member
Staat Heitinga inmiddels boven Van der Hoorn in de pikorde?

Euhh dat weet ik niet. Maar Van der Hoorn en Viergever zaten al bij Ajax als wisselspelers, en toch werd Heitinga gehaald als versterking van de bank. Dus mijn vermoeden is van wel, mede omdat Van der Hoorn nu aangeeft per s? weg te willen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Degene die hem op zich wel willen hebben, die zullen niet in de buurt komen van het salaris wat Van der Hoorn nu opstrijkt. Krijg je de situatie zoals met Duarte. Hooguit met geluk verhuur je hem even. Daar zit Ajax echter ook niet op te wachten, want het is gewoon een selectiespeler die wel eens minuten maakt en eerste back up is. Wat dat betreft is zijn situatie minder uitzichtloos als die van Duarte. Waar is die trouwens gebleven?
 

Pascallovic

Well-known member
Het vervelende is dat waarschijnlijk niemand Van der Hoorn wil hebben.
Zolang ze er niet voor hoeven te betalen zal er wel interesse zijn, echter zal elke transfersom problemen opleveren wetende dat van der Hoorn ook wel een aardig salaris zal willen ontvangen. Met een transfersom van 4 miljoen zal Mike wel rond de 5 ton zitten aan salaris.
 

delmaestro

Well-known member
Ajax heeft de centen om hem te laten bankzitten. Dus als hij per s? weg wil, zal hij zelf qua salaris water bij de wijn moeten doen. En die 4 miljoen die Ajax betaalde zijn deels verdampt, want hij zou weleens voor anderhalf miljoen of nog minder verkocht mogen worden...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij moet de mazzel hebben dat Veltman en Riedewald blijven en er opeens een paar verdedigende talenten doorstromen. In dat geval zou hij overbodig kunnen worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ach wij zullen hem 8 november wel weer krijgen. Iedereen komt aan de beurt.
 

Mommiej

Well-known member
PEC tegen Utrecht met Begois terug in de goal. Voor Dekker komt wedstrijd helaas paar dagen te vroeg, op zijn plek komt Brama terug in selectie.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Foppe heeft z'n opstelling al bekendgemaakt.
@scHeerenveen
Opstelling sc Heerenveen: Mulder, van Anholt, Otigba, van den Berg, Cavlan, St. Juste, Thern, Thorsby, Slagveer, Veerman, Larsson.

Cavlan ipv Bijker, Vd Berg centraal achterin, Otigba ipv Buijs en St Juste en Thorsby op het middenveld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben in ieder geval meer dan tevreden over Dekker, in mijn ogen nu al belangrijkste schakel op middenveld bij PEC.

Wel leuk om te zien dat hij het goed doet bij PEC. Bij de A1 van Feyenoord wel een paar keer zien spelen. Bij Feyenoord hebben ze lang getwijfeld of ze hem wel of niet een contract moesten aanbieden. Vormde met Nieuwkoop en Karsdorp een prima middenveld. Veel loopvermogen en duelkracht.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Poulsen bij PSV voorlopig geblesseerd. Volgens nos.nl lijkt De Wijs zijn debuut te maken ipv Poulsen. Maar is Brenet dan ook niet fit?
 

zwammy

Well-known member
de Wijs heeft wel zo'n gruwelijk lekker wijf. Die moet er alleen voor zorgen dat zn zak leeg is als ie aan de wedstrijd begint.
 
Bovenaan