10e speelronde

Joost

Well-known member
Sorry, maar dit was 100% een overtreding.

Jij hebt de beelden gezien, ik niet, dus je hebt meer gezien dan mij.

Zoals ik het zag was er weinig aan de hand, in ieder geval niets dat op een overtreding leek. De scheidsrechter liet vanaf de eerste minuut heel erg veel toe en op dat moment gebeurde er niets dat niet eerder op het veld al tig keer gewoon toegelaten was.

Maar het had helemaal niet zover moeten komen. Roda komt dik verdiend op 1-0, neemt wat gas terug en gaat in de laatste minuten voor de pauze weer heel hard op zoek naar de 2-0. Dan valt die 1-1 echt volkomen uit het niets. Tweede helft starten ze wederom prima met een aantal mogelijkheden en valt de 1-2 ook weer uit het niets. Daarna leek het vanuit Roda zijde echt helemaal nergens meer op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij hebt de beelden gezien, ik niet, dus je hebt meer gezien dan mij.

Zoals ik het zag was er weinig aan de hand, in ieder geval niets dat op een overtreding leek. De scheidsrechter liet vanaf de eerste minuut heel erg veel toe en op dat moment gebeurde er niets dat niet eerder op het veld al tig keer gewoon toegelaten was.

Maar het had helemaal niet zover moeten komen. Roda komt dik verdiend op 1-0, neemt wat gas terug en gaat in de laatste minuten voor de pauze weer heel hard op zoek naar de 2-0. Dan valt die 1-1 echt volkomen uit het niets. Tweede helft starten ze wederom prima met een aantal mogelijkheden en valt de 1-2 ook weer uit het niets. Daarna leek het vanuit Roda zijde echt helemaal nergens meer op.

Dat waar de vrije trap van Excelsior uit voort kwam was echt een overtreding, dus daar kun je de scheidsrechter niets verwijten. Maar Roda had wel een penalty moeten hebben, zag ik na een paar herhalingen. Dus wat dat betreft hebben jullie wel een punt. Maar ik zou me meer druk maken over de manier waarop jullie in deze situatie gekomen zijn. Op basis van het eerste half uur had je hier simpel moeten winnen.
 

Joost

Well-known member
Dat waar de vrije trap van Excelsior uit voort kwam was echt een overtreding, dus daar kun je de scheidsrechter niets verwijten. Maar Roda had wel een penalty moeten hebben, zag ik na een paar herhalingen. Dus wat dat betreft hebben jullie wel een punt. Maar ik zou me meer druk maken over de manier waarop jullie in deze situatie gekomen zijn. Op basis van het eerste half uur had je hier simpel moeten winnen.

Ik zal morgen de beelden maar eens bekijken dan.

Scoren is voor deze ploeg nog steeds heel moeilijk en hoewel en heel behoorlijk verdedigt wordt krijgen we teveel simpele goals tegen. Vorige thuiswedstrijd tegen Cambuur geven we geen kans weg en komen 0-1 achter uit een scrimmage, vorige week bij Utrecht een tegengoal uit een hoekschop en nu ook weer een goal tegen uit een hoekschop en uit een vrije trap.
 

Abubakari

Well-known member
Zet maar in op Ajax. Het ziet er niet uit, maar ze winnen (bijna) alles. Oerdegelijk op weg naar het kampioenschap? Zou mij niet verbazen.
Wel de meeste goals voor, tenminste voor deze ronde begon nog wel. Maar goed, het mag en kan wel beter. En anders maar oerdegelijk kampioen.

Terecht dat interview met Vd Berg. Schuldbewust bij de tegengoal en heel duidelijk over de waardeloze Manschot.

Hup Heerenveen. Volgende week zondag hertenbiefstuk!
Denk je er om dat je je zelf niet zoals de vorige keren weer in je voet schiet?

Imbecielen daar op de tribune. Joost, ga er wat van zeggen!
Vorige week ook al uit bij PSV, regende het ook bier toen ze de 1-1 vierden vlak voor een tribune vol PSV'ers. Slechte verliezers, ze zitten schijnbaar in alle stadions.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Net de samenvatting gezien van Roda, maar de niet gegeven strafschop voor Roda was toch ook niks?
 
Bovenaan