10e speelronde

Pascallovic

Well-known member
Geen El Ghazi bij Ajax. Hij zou ziek zijn. Wat een kut aanval gaat dat worden vandaag. Slechts 3 echte aanvallers vandaag in de selectie met Fischer, Younes en Hendriks. Dat gaat letterlijk een kansloze middag worden.
 

Abubakari

Well-known member
Dan hebben we 2 kansen nodig, die hadden we tegen Fenerbahce ook al niet.

Tegen Heracles hadden we er een stuk of 8. Maar goed, sowieso altijd een zware wedstrijd, Vitesse uit, we zullen het wel zien. Nou ja, jij dan, ik ga naar GRC-Helpman.


HUP CAMBUUR!

En voor half 3
HUP AJAX!
 

Batigoal

Well-known member
Tegen Vitesse zie ik ons wel tegen een zeperd aanlopen. Ajax heeft dit seizoen een soort degelijkheid waarmee we in de Eredivisie tegen weinig problemen aanlopen, maar Vitesse is toch altijd een nare ploeg om tegen te spelen.
 

erka

Well-known member
Groningen voor de 2e keer met een 5-3-2 systeem, net als in Liberec. Valt me niks tegen van Van de Looi dat hij zijn dogma's aan de kant zet. Vorig jaar duurde het tot na de winterstop maar nu ziet hij in oktober al in dat je geen lekker open aanvallend systeem kan spelen met ons materiaal. En van dat spelers rust geven is hij ook snel genezen.

edit: ik bedoelde 2 seizoen terug...vorig jaar was al heel anders met 2 verdedigende middenvelders.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan