erka
Well-known member
7 Europese landen bij de laatste 16, een laagterecord lijkt me
Nope, in 2010 en 2014 waren het er maar 6.
7 Europese landen bij de laatste 16, een laagterecord lijkt me
Wel vreemd dat de scheids dan naar de kant wordt geroepen. Als die bal daadwerkelijk een sensor heeft is het duidelijk dat de Kroaat 'm raakt. Dan is het ook duidelijk dat het buitenspel is.Het is alleen van belang of de Kroaat de bal raakt want op dat moment staat de andere Kroaat buitenspel.
Dat de Portugees de bal nog een beetje toucheert is niet van belang.
Ik denk dat de VAR het zekere voor het onzekere wilde nemen omdat de Portugees de bal ook nog schampt.Wel vreemd dat de scheids dan naar de kant wordt geroepen. Als die bal daadwerkelijk een sensor heeft is het duidelijk dat de Kroaat 'm raakt. Dan is het ook duidelijk dat het buitenspel is.
Ik denk dat de VAR het zekere voor het onzekere wilde nemen omdat de Portugees de bal ook nog schampt.
Zij mogen Klopp hebben, nemen wij Guardiola.Nagelsmann weg bij Duitsland, Klopp is in gesprek...
Dat is iets wat me ook wel opgevallen is dit toernooi. Ik heb van Portugal v Kroatie alleen de samenvatting gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Maar bij België v Senegal gebeurde iets gelijkaardigs denk ik. De VAR werd ingeschakeld toen er nog nog anderhalve minuut te spelen was.ik meen te herinneren dat er werd gezegd dat als Veiga bewust de bal nog wilde spelen naar een mede-speler ( wat voor hem überhaupt een behoorlijke opgave is, laat staan in die situatie )…dan kon buitenspel nog worden opgeheven.
Mijn vraag is eerder, waarom waren we eigenlijk rond die tijd nog aan het voetballen…een beetje 19 minuten laten doorspelen terwijl er 10 minuten blessuretijd werden opgegeven.