1/16 Finale

PES5

Administrator
Forumleiding
Die blessuretijd voegen ze amper nog toe he?
VAR moment in de extra tijd en dan gewoon affluiten op de 3 minuten. Dat valt me meer op.
En nu dus ook weer slechts 2 minuten, terwijl er meerdere wissels waren + een lange blessurebehandeling.

JMD

Well-known member
En nu dus ook weer slechts 2 minuten, terwijl er meerdere wissels waren + een lange blessurebehandeling.
In Qatar werd zonder die reclamepauze al vaak iets van 8 minuten bijgeteld. Idd opvallend hoe weinig het op dit wk idd is…

Batigoal

Well-known member
Net op het moment dat je je afvraagt of Zuid-Afrika er nog eentje in gaat frommelen scoort Canada. Voor wie er doorgaat van Marokko of Nederland is dit een makkelijk tussendoortje.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Net op het moment dat je je afvraagt of Zuid-Afrika er nog eentje in gaat frommelen scoort Canada. Voor wie er doorgaat van Marokko of Nederland is dit een makkelijk tussendoortje.
Jep, zoals al eigenlijk na de loting bekend zou de evt tweede ronde zwaarder worden dan een evt achtste finale voor Nederland

JMD

Well-known member
Gaaf stadion dit trouwens, over twee jaar is hier de opening van de spelen en ook het zwemmen zal hier zijn, het is om die reden dat voor het eerst in heel lang bij de aomerspelen er begonnen wordt met atletiek en daarna zwemmen (is altijd andersom)

Makanaky

Well-known member
Nee hoor hij zei eerst Red Sox. Serieus. Wat ie daarna gezegd heeft geen idee, maar ik maak geen grapje.
"Het stadion waar de Rams ook spelen in de NFL", bij het voorstellen van de scheidsrechters. Je hebt gewoon vooringenomen 'Ramsox' verstaan. De NOS doet veel fout maar dit was een gevalletje beter horen.

erka

Well-known member
Er mankeert mij niets aan de oren, dat wilde ik even bevestigd hebben door het terug te luisteren.

Haha, ik heb het net ook teruggehoord, ben de beroerdste niet en je hebt gelijk. Ramsox!

Ik heb het gewoon verkeerd verstaan. Dat kan ook he, niks vooringenomenheid. Dat wil ik nog even bevestigen.
En verder inderdaad totaal niet belangrijk, maar dat is wel meer niet op dit forum.....

Bovenaan