JMD
Well-known member
Dat schijnt een eitje te worden begreep ik van de week...Eerst maar eens Marokko verslaan
Dat schijnt een eitje te worden begreep ik van de week...Eerst maar eens Marokko verslaan
Dat schijnt onmogelijk te zijn begreep ik van de week.😉Eerst maar eens Marokko verslaan
Dat schijnt een eitje te worden begreep ik van de week...![]()
Dat schijnt onmogelijk te zijn begreep ik van de week.😉
Nee joh. Makje, die JMD heeft er geen verstand van. Dat weten we zo onderhand toch wel?Gelijkspel dus. Penalty's, nou dan weet je het wel.
Ik ga altijd uit van de voorspellingen die stc doet.Nee joh. Makje, die JMD heeft er geen verstand van. Dat weten we zo onderhand toch wel?
Dat is toch heel normaal als nummers 3 doorgaan?Wel.bijzonder dat je theoretisch Zweden weer kan tegenkomen.