1/16 Finale

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ik ga altijd uit van de voorspellingen die stc doet.
Voor jou is het altijd weer een opluchting dat PSV niet gedegradeerd is?

Ik denk dat we de kwartfinale wel halen. Pakken we daar Duitsland wat de overmoedige haantjes een kopje kleiner heeft gemaakt, zien we dan wel wie we in de halve finale tegen komen.
 

JMD

Well-known member
Wel.bijzonder dat je theoretisch Zweden weer kan tegenkomen.
Dat is het gevolg van dat schema met de beste nummers 3...

Overigens was het op het EK van 2008 en WK van 2002 zo dat de landen uit 2 poules elkaar in de 1/2 finale weer tegenkwamen en nooit in de finale. Zo was bv een finale Frankrijk - Argentinië in 2002 na de loting al onmogelijk geworden (uiteindelijk strandden beide landen in de 1e ronde...)
 
Bovenaan