1/16 Finale

Joost

Well-known member
Vier punten zou voldoende zijn is het credo. Maar als je de standen van de poules nu bekijkt dan vraag ik me af of dat ook echt zo gaat zijn. Het is alleen van toepassing als er minstens 4 nummers 3 niet meer dan drie punten halen. In één poule is dat sowieso het geval, in twee poules denk ik dat de kans niet zo groot is. Maar verder?

Wat misschien het meest bijzonder is, is de laatste wedstrijd. Oostenrijk-Algerije. Oostenrijk en Duitsland zorgden met een salonremise er ooit voor dat Algerije werd uitgeschakeld, en nu is bij Oostenrijk-Algerije die salonremise ook een serieuze optie.

Poule A; kansrijk
Gebeurt als Tsjechië wint van Mexico dat al zeker is van groepswinst

Poule B; heel kansrijk
Gebeurt wanneer er een winnaar komt bij Bosnië – Qatar

Poule C; kleine kans
Is het geval wanneer Schotland een punt haalt tegen Brazilië

Poule D; kansrijk
Alleen als Paraguay en Australie gelijkspelen. Zouden ze gokken op de salonremise?

Poule E; kansrijk
Gebeurt als Ecuador wint van Duitsland dat al zeker is van groepswinst

Poule F; heel kansrijk
Alleen als Zweden een resultaat haalt tegen Japan

Poule G; kansrijk
Iran moet winnen van Egypte en er moet een winnaar komen bij België-Nieuw Zeeland

Poule H; kleine kans
Alleen als Uruguay wint van Spanje en er bij Kaapverdie-Saudi Arabie een winnaar komt

Poule I; Uitgesloten
Senegal en Irak hebben nog geen punt na 2 speelrondes

Poule J; kansrijk
Alleen wanneer Oostenrijk-Algerije gelijk eindigt. Maar dit is de laatste wedstrijd van de poulefase dus beide ploegen weten al wat de kansen zijn. Oostenrijk heeft een doelsaldo van 0, Algerije van -2

Poule K; heel kansrijk
Is het geval wanneer Congo wint van Oezbekistan. Oezbekistan weet voor aanvang al of het al is uitgeschakeld.

Poule L; kansrijk
Gebeurt als Kroatië een resultaat haalt tegen Ghana

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik ga ervan uit dat 4 punten sowieso voldoende gaat zijn. Er zullen zonder twijfel ploegen doorgaan als nummer 3 met 3 punten. Het moet wel erg gek lopen wil dat niet gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan