1/16 [30 juni] Nederland - Marokko

Mario

Well-known member
Forumleiding
Hier alles over deze wedstrijd in de zestiende finales.

30 juni 03:00 In Monterrey, Mexico

Mario

Well-known member
Forumleiding
Mocht Nederland deze wedstrijd winnend afsluiten wordt de volgende tegenstander Zuid Afrika of Canada. Maar goed, eerst maar eens de focus op Marokko.

stc

Well-known member
Marokko zal een paar maten te groot zijn voor het Nederlands elftal. Verdediging zit het niet goed bij Nederland. Met het prutswerk van de verdediging van NL weet Saibari wel raad.

Ik verheug mij nu al op het getoeter dinsdag ochtend om 0500hrs.

stc

Well-known member
Een voordeel. De heren Koeman en Jonk hebben op het WK van 1994 al tegen Marokko gespeeld. Niet verloren want het werd toen 1-2 voor Oranje.

De heer van Nistelrooy heeft wel verloren in 1999 van Marokko. De heren Ake en Depay hebben wel gewonnen van Marokko in 2017 met Fred Grim als interim van Oranje.

Kortom, wel een positieve statistiek voor Oranje tegen Marokko. 1 Voordeel: de Ligt doet niet mee, want die kreeg vorige wedstrijd tegen Marokko rood.

Raul

Well-known member
Ik denk ook gewoon dat Nederland gaat winnen. Ik vind Marokko redelijk, en redelijk spelen, maar om er echt wakker van te liggen: niet eens! Zoals iemand hier al riep: een simpele 3-1 overwinning.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Marokko zag er dit toernooi verdedigend nog zwakker uit dan Oranje. Het zal wel een leuke wedstrijd worden tussen 2 lekker aanvallende ploegen. Denk niet dat het verschil tusden beiden groot is, dus mooi duel om naar uit te kijken.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Mocht Nederland deze wedstrijd winnend afsluiten wordt de volgende tegenstander Zuid Afrika of Canada. Maar goed, eerst maar eens de focus op Marokko.
Jep, de winnaar van dit duel gaat normaal gesproken naar de kwartfinale door. Daar wacht in principe Frankrijk of Duitsland

Bovenaan