Jep, de winnaar van dit duel gaat normaal gesproken naar de kwartfinale door. Daar wacht in principe Frankrijk of DuitslandMocht Nederland deze wedstrijd winnend afsluiten wordt de volgende tegenstander Zuid Afrika of Canada. Maar goed, eerst maar eens de focus op Marokko.
Omdat beide landen in dezelfde tijdzone liggen.Waarom zouden ze dat doen?
Wat is het nut daar dan van? Zijn beide keren toch barre tijden voor de meeste mensen? Lijkt mij 3.00 nog beter, anders moeten mensen al nar school en werk.Vroeger gaat niet vanwege de wedstrijd van Duitsland het kan dus hooguit naar 22:00 lokaal, 6:00 NL.
Mee eens hoor. Ik gaf alleen aan wat mogelijk was.Wat is het nut daar dan van? Zijn beide keren toch barre tijden voor de meeste mensen? Lijkt mij 3.00 nog beter, anders moeten mensen al nar school en werk.