Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Leroy Fer heeft in zijn carriere wel meer dingen verkeerd waargenomen. Het toekomstperspectief van letterlijk alle clubs waar hij getekend heeft bijvoorbeeld. Dat ie heel graag naar Feyenoord wil is geen geheim.
Scheurtje in een pees. Al die trainingen ter voorbereiding voor de Tour zouden eerder belemmerend voor het herstel geweest zijn, dan dat het hem iets gebracht heeft.
Het staat elke club vrij een verzoek tot verplaatsing in te dienen, hetgeen AZ in dit geval ook heeft gedaan. Schijnbaar had AZ goede argumenten. Maar goed als de KNVB nee had gezegd had je kunnen zeiken dat alleen naar de grote clubs geluisterd wordt en dat met clubs uit de provincie geen...
Lijkt mij terecht dat ze een standbeeld krijgt. Europese titel gewonnen en een finaleplaats op een WK gehaald. Mede dankzij haar heeft het vrouwenvoetbal zich in Nederland zo kunnen ontwikkelen.
Heb vrouwen met meer talent en kwaliteiten het niet zien redden. Ambitie is natuurlijk prima maar een beetje realisme mag ook wel. Mevrouw van Nieuwenhuizen heeft nog heel veel werk te verzetten om voor dit soort functies in aanmerking te komen.
https://nos.nl/artikel/2292697-directeur-kliniek-den-dolder-ovv-rapport-zaak-faber-mist-nuance.html
Deze man mist wel meer behalve nuance in het OVV-rapport over Anne Faber.
Helaas het verschil niet kunnen maken en dan is het zuur om na verlenging te verliezen. Over 90 minuten uiteindeljk niet verloren dit toernooi en 3x gewonnen. Op zich geen slechte score, maar het was niet voldoende.
Dat is omdat ze zoveel vertrouwen in die jongen hebben. Als dit het alternatief voor Namli is, waar ze ook interesse in hadden, had ik toch voor Namli gekozen.
Prima nieuws.:duim:
Of hij als trainer uit de verf gaat komen is nog afwachten, maar mooi dat we hem als speler nog een tijdje hebben en hij zich dus echt in Nederland wil gaan gaan settelen ondanks interesse vanuit onder andere China.
Volgens de officiele rituitslag inderdaad de tijd aan de finish. Bernal (11e) zou in de groep Wout van Aert zijn gefinisht die op 26 seconden van Alaphillipe over de streep kwam. Thomas (12e) zou 5 seconden later zijn binnengekomen samen met de andere klassementsrenners.
Ze spelen maar 2x tegen Ajax en voor de rest tegen ploegen die een aanmerkelijk mindere selectie dan PSV hebben. Die gaan hun punten wel pakken. Al is Ajax natuurlijk de grote favoriet voor de titel.
Blijf het onzin vinden. Eerst roepen dat je serieus genomen wil worden. Dan gebeurd dat met positieve aandacht rond reclame's/praatprogramma's en negatieve aandacht rond het spel en is het weer niet goed. Dit hoort juist bij serieus genomen worden. Ik vond de kritiek op zich ook wel meevallen...
De ECB zou geen politieke plek moeten zijn, maar is het wel. Het is geen toeval dat het rentebeleid van Draghi vooral gunstig voor het zuiden was, terwijl voor het noorden de rente wel wat sneller omhoog had gemogen.
Nu is Gravenberch het laatste half jaar vooral opgevallen door zijn mentaliteit wat niet helemaal lekker zit.
https://www.ajax1.nl/gravenberch-geschorst/
Gezien zijn talent zou je verwachten dat hij de speelminuten zou krijgen die Ekkelenkamp heeft gekregen in de eerste helft van 2019. Hij was...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.