Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ha, alsof men bij Feyenoord buiten Nederland scout. Hoogstens dat de trainer nog een vriendje bij Reading heeft lopen, maar dat is ook het enige moment waarop Feyenoord met Twente kan concurreren, aangezien die in alle uithoeken van de wereld behalve Nederland lopen te vissen.
Blijf maar heel weinig geloven van die interesse van PSV in Berghuis. Die hebben met Bergwijn, Lozano, Bruma, Gapko en Malen voldoende opties lopen aan de zijkant, zelfs als Bergwijn of Lozano wordt verkocht. Voorlopig ziet het er ook niet uit dat 1 van beiden op korte termijn gaat vertrekken...
Bennett, Groenewegen, Pinot, Fuglsang, Uran en Porte hebben zitten slapen.
Edit: Theunissen, Martin, Groenewegen en Bennett dus allemaal dik op achterstand. Goed opgelet bij Jumbo Visma.
Volgens het AD is er ook 1 club die een bod op Neres heeft uitgebracht. Ajax houdt dat bod aan tot na de vakantie van Neres, zodat ze het er met de speler over kunnen hebben.
Overigens als je zo'n finale als vandaag ziet is het belachelijk dat de vrouwen net zo veel als de heren krijgen. Die staan maar 4 uur langer op de baan om echt amusement op hoog niveau te bieden. Wat een klassieker weer.
Ajax wint met 2-1 van Medipol Basaksehir. Bij rust 1-0 waar de sterkste spelers mochten aantreden. Mooi doelpunt van Dolberg. Schuurs viel positief op. Marin was nuttig. De tweede helft mochten de reserves aantreden en daalde het niveau aanzienlijk. Pierie zag er wederom totaal niet uit. Denk...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.