Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb liever dat ie een centrale verdediger koopt als vervanging van de Ligt. Voorin zitten we namelijk gewoon prima, aangezien we ons daar op dit moment gewoon versterkt hebben met Promes, terwijl er nog niemand vertrokken is.
Dikverdiende 2e plaats voor Duitsland met hun 2 kwart finale plaatsen op het WK 2019 en EK 2017. Logisch dat Oranje er achter staat met een EK winst en een verloren WK-finale
Ik geloof er niks van dat degene die de posts verwijderd ze uberhaubt leest of probeert te duiden/begrijpen. Dat zal gewoon een protocolletje zijn dat je bij zoveel rapportages tot verwijdering over moet gaan. Nu zal die post vast massaal gerapporteerd zijn door mensen die een dergelijke mening...
Ik denk dat het gewoon is dat de vrouwen er niks van kunnen.
https://www.telegraaf.nl/sport/1749372747/video-tennisster-slaat-op-wimbledon-bal-vol-op-hoofd-van-dubbelpartner
Wel een slimme manier om een punt binnen te halen dat 2e filmpje. Dat Kyrgios dat nog nooit geprobeerd heeft.
Maakt het uit wie je er neerzet? Weekers is weggestuurd, Wiebes had weggestuurd moeten worden en nu verdient Snel ook een schop richting de uitgang. Wellicht dat het aan de belastingdienst zelf ligt en geen enkele staatssecretaris daar orde in kan scheppen.
Blijft toch bijzonder dat men ook dit jaar eigenlijk totaal niet in de buurt komt van Djokovic, Federer en Nadal. Je zou op een gegeven moment verwachten dat het gat echt serieus kleiner wordt, maar niks van dat alles. Ze blijven heersen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.