Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Had er nog later een link bijgeplakt.
https://www.ad.nl/show/amsterdam-haakt-af-voor-songfestival-rotterdam-blij-dan-is-het-toch-binnen~a5931c18/
Vooral deze quote doel ik op.
Dat Ahoy zeer geschikt is staat buitenkijf, echter is het Gelredome ook prima en wellicht kan er daar wat meer...
https://www.ad.nl/show/amsterdam-haakt-af-voor-songfestival-rotterdam-blij-dan-is-het-toch-binnen~a5931c18/
Mooi die Rotterdamse arrogantie in de reactie vanuit het Rotterdamse.:D
Denk dat weinigen hem in Italie gevolgd hebben en dus weten hoe hij zich daar heeft ontwikkeld. Ik heb ook geen idee overigens. Kan mij 20 miljoen moeilijk voorstellen, maar het is niet dat hij helemaal niks kan natuurlijk.
Ik vind dat deze speler wel erg groot wordt gemaakt. We hebben het over een 22 jarige speler die een paar leuke wedstrijden bij de degradant Excelsior heeft afgewerkt, maar die toch ook in een hoop wedstrijden niet zo heel veel liet zien. Ik heb de afgelopen jaren spelers gezien die meer talent...
Ploegen kunnen elkaar naar een hoger niveau stuwen. Echter als de weerstand van de tegenstander afneemt, ga jezelf ook minder spelen. Want je kunt je gebrek aan scherpte veroorloven.
https://www.ad.nl/binnenland/deceptie-voor-oranjefans-geen-oranje-fanzone-bij-halve-finale-leeuwinnen~a24d80d4/
Zo makkelijk is het nog niet een WK voor vrouwen organiseren. Stel je voor dat die Oranjefans iets gaan doen.
Cocu weet de verkeerde clubs om in te stappen wel uit te zoeken. Hij gaat nu bij Derby County aan de slag. Die zijn al hun beste spelers kwijt, omdat ze terug naar de club waarvan ze gehuurd zijn. Dit gaat echt niet zomaar een succes worden.
Namibi? -Guinee 8-4. Namibie door, want Guinee kan nog maximaal gelijk komen en dan telt het aantal gescoorde punten uit de groepsfase, wat in het voordeel van Namibie is.
:nietajax:
PSV ambassadeur samen met clubiconen als Salcido en Maza Rodriguez. De lat ligt in Eindhoven erg laag voor die titel. Salcido 4 seizoenen PSV'er en Maza 3 seizoenen waarvan 1 als basisspeler.
Ze hadden een spits rondlopen waar ze 10 miljoen voor hadden betaald. In al hun wijsheid hebben ze besloten om die te verhuren aan een club in Argentinie...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.