Das mooi. Altijd goed als eigen jongens terugkeren.
Misschien nog iets uit de grote groep afvallers bij FC Twente? Of zijn dat allemaal exoten?
Selectie voor volgend seizoen is nu dus:
Brammer, Lankheet, Juresic
Van Dijk, Basut, Grondman, Veensma, Verschoor, Rupert, Brummelhuis, Veldhuis...