Zoekresultaten

  1. de waan

    Topklasse zondag

    Ik vraag me altijd af waarom dit soort clubs denken dat er op zaterdag ineens wel mensen gaan komen, anders dan een paar familieleden en een handjevol clubgenoten. De kampioenswedstrijd was twee jaar terug tegen SC Feyenoord (dus derby) maar daar kwamen ook maar een paarhonderd mensen op af. Ik...
  2. de waan

    The road to.......laten we eerst de Kuip maar nemen!

    Ligt het aan mij of is het wel heel erg slecht.
  3. de waan

    Topklasse zondag

    Hup UNA. :-(
  4. de waan

    Topklasse zondag

    Vanaf Texel ook een hup HSC en een net zo grote hup UNA.
  5. de waan

    De sport met de meeste ballen

    Bingham maakte het schitterend af.
  6. de waan

    De sport met de meeste ballen

    En weer een century.
  7. de waan

    Vakantie en uitstapjes in eigen land!

    Qua stad is het natuurlijk helemaal niks, maar dat is precies de reden dat ik er met veel plezier woon.
  8. de waan

    Binnenlands nieuws

    En het werkt kennelijk, want de criminaliteit blijft maar dalen in Nederland. Zal De Telegraaf vast de chocoladeletters niet voor uit de kast hebben gehaald.
  9. de waan

    Vakantie en uitstapjes in eigen land!

    Ik sta straks weer een paar uur vast in Den Helder vrees ik. Maar goed, de beloning is de boot naar Texel. Wat is er zo erg aan Enschede trouwens? Best een leuk centrum toch? Mijn favoriet is overigens Deventer.
  10. de waan

    Blauwvinger is jarig.

    Dus...
  11. de waan

    Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2014/2015

    Onbegrijpelijke actie inderdaad. De tenen zijn wel heel erg lang in Rijssen, want zoveel verkeerds zei hij niet. Als ie nou mensen voor rotte vis had uitgemaakt of zo. Wel weer grappig dat hij "het beste gevoel" had bij SVZW. Gevoel, m'n reet.
  12. de waan

    Be Quick 1887

    Die denken even lekker anoniem binnen te komen, weet meteen de hele club het verhaal ;-)
  13. de waan

    Binnenlands nieuws

    Die boeven in Den Haag zorgen er wel voor dat die dan meestal in het weekend valt. Volgens mij heb ik dit jaar voor het eerst vrij op 5 mei.
  14. de waan

    RIP topic

    Bah. Wat triest.
  15. de waan

    De piramide

    Beter in ieder geval dan de huidige 1,1,1,2,6 verdeling. Maar daar houdt het positieve dan ook wel mee op.
  16. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Manchester City aan de Eem. Die Van de Meiracker heeft een paar jaar niet gespeeld toch? Lijkt me niet echt een zekerheidje.
  17. de waan

    Belgische competitie

    Waar speelt Play Offs 2 eigenlijk voor dan?
  18. de waan

    Belgische competitie

    Ik klaag nooit meer over Nederland.
  19. de waan

    Opmerkelijk voetbalnieuws

    Opvallend, precies de omgekeerde beweging dus. Dat je met 24 profclubs geen fatsoenlijke competitie kunt inrichten is dan wel weer lastig. Zit ik verdorie net Belgi? aan te halen als voorbeeld van hoe het zou moeten. :(
  20. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Een stuk of zes elftallen denk ik.
Bovenaan