Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vraag me altijd af waarom dit soort clubs denken dat er op zaterdag ineens wel mensen gaan komen, anders dan een paar familieleden en een handjevol clubgenoten. De kampioenswedstrijd was twee jaar terug tegen SC Feyenoord (dus derby) maar daar kwamen ook maar een paarhonderd mensen op af.
Ik...
En het werkt kennelijk, want de criminaliteit blijft maar dalen in Nederland.
Zal De Telegraaf vast de chocoladeletters niet voor uit de kast hebben gehaald.
Ik sta straks weer een paar uur vast in Den Helder vrees ik. Maar goed, de beloning is de boot naar Texel.
Wat is er zo erg aan Enschede trouwens? Best een leuk centrum toch?
Mijn favoriet is overigens Deventer.
Onbegrijpelijke actie inderdaad. De tenen zijn wel heel erg lang in Rijssen, want zoveel verkeerds zei hij niet. Als ie nou mensen voor rotte vis had uitgemaakt of zo.
Wel weer grappig dat hij "het beste gevoel" had bij SVZW. Gevoel, m'n reet.
Opvallend, precies de omgekeerde beweging dus. Dat je met 24 profclubs geen fatsoenlijke competitie kunt inrichten is dan wel weer lastig.
Zit ik verdorie net Belgi? aan te halen als voorbeeld van hoe het zou moeten. :(
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.