Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Longa'30 had trouwens een penaltyserie van Bayern-Dortmund achtige proporties. Maak je in de 91e minuut de gelijkmaker, mis je vervolgens de eerste drie strafschoppen: einde oefening.
Dat kan al bijna niet meer mis voor Dubbeldam.
Gisteren ook even een Rijssen geweest. Veel HSC'ers (schatting: 150) op het redelijk goed bezette sportpark (zo'n 600 man in totaal). Het was vanaf minuut ??n duidelijk dat Excelsior zich niet wilde laten verrassen of zich sparen voor de...
Op het gevaar af dat ik nu wel heel erg filosofisch ga klinken, maar wat is er eigenlijk mis met gelukszoekers? Dat woord wordt nogal eens in een negatieve context gebruikt, maar is uiteindelijk niet ieder mens een gelukszoeker?
Nou is er nog wel eens een verschil tussen het offici?le en het officieuze verhaal, maar het is wel ??n van de clubs die het felst heeft geageerd tegen het verplicht onder contract moeten nemen van spelers dadelijk in de 2e divisie en de topklasse.
Nee, ze zijn niet altijd een vaste klant geweest in de amateurtop en nee, ze hebben niet geprofiteerd van het verdwijnen van Haarlem.
Club met een degelijk beleid en heeeeeeel veel leden. Die komen dan wel eens boven drijven.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.