Zoekresultaten

  1. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Brood is goed. Destijds dus bij Heracles ontslagen.
  2. Abubakari

    KKD: Ontknoping Periode

    Dat bleek dus mee te vallen. Met een mooie voorsprong de winterstop in. Moet wel goed komen met promotie lijkt mij.
  3. Abubakari

    Speelronde 18

    Ik denk dat Ajax vanmiddag wel wint. Je kunt wel zien dat ik een keer met Faber heb staan praten bij een jeugdwedstrijd van Groningen. Daar doet ie nu bij PSV zijn voordeel van. Leuk voor hem.
  4. Abubakari

    Speelronde 18

    Wat ik zeg, gewoon terecht van Sparta verloren. Beetje sneu om over de scheids te huilen. Tegen Twente was ie wel aardig scherp, Huntelaar is afhankelijk van een goed spelend Ajax denk ik.
  5. Abubakari

    Speelronde 18

    Terechte rode kaart toch? Gewoon van de mat geveegd door Sparta. Wel een verrassende opstelling Onana; Dest, Veltman, Mart?nez, Tagliafico; Van de Beek, Ekkelenkamp, Gravenberch; Ziyech, Traor?, Tadić.
  6. Abubakari

    Speelronde 18

    Nee, Leo is naar de film. Er draait een mooie klassieker in Alkmaar.
  7. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Nee, die is het ook niet. Hint Het was zijn enige seizoen bij die club en daarna werd ie trainer bij een club in dezelfde provincie waar hij nu ook trainer is.
  8. Abubakari

    Ajax Nieuwstopic

    Ja, elke cardioloog grijpt nu zijn kans om ook even publiciteit te pakken. Het kan meevallen, het kan tegenvallen, valt op dit moment niks van te zeggen.
  9. Abubakari

    District Noord

    Overigens zei Bulten ook niet dat er NIKS aan de hand was maar dat er WEINIG aan de hand was. Daarnaast vertrekt er elk jaar een trainer bij Pelikaan S en hrt vertrek van deze trainer stond los van dat andere conflict. En daar weer naast speelt ook onder de nieuwe trainer de zoon van Bulten niet...
  10. Abubakari

    District Noord

    Ik geloof ook niet altijd alles wat Bulten zegt hoor, maar jij deed het de laatste weken telkens voorkomen dat het een geweldige prestatie was dat Pelikaan S bovenin mee deed. Nu wordt bevestigd wat ik al een paar keer heb gepost, dat er schijnbaar toch niet zo heel veel aan de hand was. Blijkt...
  11. Abubakari

    Districtsbeker 2019-2020

    :duim:
  12. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Ik wacht nog even met een hint.
  13. Abubakari

    District Noord

    De voorzitter zegt vanmiddag zelf dat er niet veel aan de hand was, zegt zelf dat ie nooit afgetreden is en dat je niet alles moet geloven wat in de krant staat, er zijn 2 spelers weg ipv 7, maar Noord Ooster weet het uiteraard beter dan Bulten. :o
  14. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Nog eentje, want Wetzel hoort er niet bij.
  15. Abubakari

    Districtsbeker 2019-2020

    :duim:
  16. Abubakari

    District Noord

    Het laatste amateurpotje van 2019 was de inhaalwedstrijd PKC'83-Noordscheschut in 1E. PKC'83 had meer verdiend dan de 1-2 nederlaag, maar dat is schijnbaar het lot van de club die onderin staat. Noordscheschut blijft bovenin meedoen en is 1 van de 7 titelkandidaten, het is zeer spannend boven in...
  17. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Nog twee.
  18. Abubakari

    De Voetbalquiz

    De laatste keer dat er vijf trainers de Kerst niet haalden was in het seizoen 2007/08. Noem ze alle vijf.
  19. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

    We spelen dit seizoen dan ook om de Coupe Jules Deelder! Die postuum aan alle uitgeschakelden nog een welgemeend Pleurt op laat horen.
  20. Abubakari

    Speelronde 18

    Hopen dat RKC wint, dat Sparta Deelder eert met een zege, dat Utrecht Advocaat op zijn eerste nederlaag trakteert, dat Ajax er weer 4 maakt, dat Emmen van Buijs Beton wint en laat PEC Zwolle ook maar weer eens winnen. Dan heb ik een vrolijk voetbalkerstfeest.
Bovenaan