Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik denk dat Ajax vanmiddag wel wint.
Je kunt wel zien dat ik een keer met Faber heb staan praten bij een jeugdwedstrijd van Groningen. Daar doet ie nu bij PSV zijn voordeel van. Leuk voor hem.
Wat ik zeg, gewoon terecht van Sparta verloren. Beetje sneu om over de scheids te huilen.
Tegen Twente was ie wel aardig scherp, Huntelaar is afhankelijk van een goed spelend Ajax denk ik.
Terechte rode kaart toch? Gewoon van de mat geveegd door Sparta.
Wel een verrassende opstelling
Onana; Dest, Veltman, Mart?nez, Tagliafico; Van de Beek, Ekkelenkamp, Gravenberch; Ziyech, Traor?, Tadić.
Nee, die is het ook niet.
Hint
Het was zijn enige seizoen bij die club en daarna werd ie trainer bij een club in dezelfde provincie waar hij nu ook trainer is.
Ja, elke cardioloog grijpt nu zijn kans om ook even publiciteit te pakken. Het kan meevallen, het kan tegenvallen, valt op dit moment niks van te zeggen.
Overigens zei Bulten ook niet dat er NIKS aan de hand was maar dat er WEINIG aan de hand was.
Daarnaast vertrekt er elk jaar een trainer bij Pelikaan S en hrt vertrek van deze trainer stond los van dat andere conflict. En daar weer naast speelt ook onder de nieuwe trainer de zoon van Bulten niet...
Ik geloof ook niet altijd alles wat Bulten zegt hoor, maar jij deed het de laatste weken telkens voorkomen dat het een geweldige prestatie was dat Pelikaan S bovenin mee deed. Nu wordt bevestigd wat ik al een paar keer heb gepost, dat er schijnbaar toch niet zo heel veel aan de hand was. Blijkt...
De voorzitter zegt vanmiddag zelf dat er niet veel aan de hand was, zegt zelf dat ie nooit afgetreden is en dat je niet alles moet geloven wat in de krant staat, er zijn 2 spelers weg ipv 7, maar Noord Ooster weet het uiteraard beter dan Bulten. :o
Het laatste amateurpotje van 2019 was de inhaalwedstrijd PKC'83-Noordscheschut in 1E. PKC'83 had meer verdiend dan de 1-2 nederlaag, maar dat is schijnbaar het lot van de club die onderin staat.
Noordscheschut blijft bovenin meedoen en is 1 van de 7 titelkandidaten, het is zeer spannend boven in...
Hopen dat RKC wint, dat Sparta Deelder eert met een zege, dat Utrecht Advocaat op zijn eerste nederlaag trakteert, dat Ajax er weer 4 maakt, dat Emmen van Buijs Beton wint en laat PEC Zwolle ook maar weer eens winnen. Dan heb ik een vrolijk voetbalkerstfeest.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.