Lees net dat dat serieus is. Promes is weer fit, Neres zo goed als fit. Dat is dus indekken voor het geval die twee weer tegelijk geblesseerd raken. Lijkt mij niet heel noodzakelijk, maar Ajax wil schijnbaar geen enkel risico en de selectie wat breder maken. Vraag me wel af hoeveel Babel speelt...