Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, ik heb die docu net tijdens het sporten gezien, wat een geweldige gast. Ligt ie bij de tandarts in de stoel, en maar ouwehoere en als ze klaar zijn effe een jointje roken met de tandarts. :o
1. Welke club gaat als nummer 5 de winterstop in? FC Utrecht
2. Blijft Dick Advocaat ook in Utrecht ongeslagen met Feyenoord? Nee
3. Wie wint RKC-Twente? RKC
4. Scoort Dessers in Heerenveen? Nee
5. Hoeveel clubs houden de nul? 5
:D
Een mooi voorbeeld van waarom Deelder geweldig is. En blijft.
@ gevegt, krijg jij effe gauw de touwvinkentyfustering joh, met je eeuwige 'plop' en dan nu gaan lopen zeiken, ja toch, nou dan.
"Vroeger of later ga je dood. Dat staat als een paal boven water. Zo oud als Sparta word je nooit. En als je gaat is het je tijd geweest. Dat is een ding dat zeker is. Zo niet of er een hemel is maar als er 1 is, dan zal je zien dat de Hemelpoort verdacht veel weg heeft van het Kasteel."...
1. Welke club gaat als nummer 5 de winterstop in?
2. Blijft Dick Advocaat ook in Utrecht ongeslagen met Feyenoord?
3. Wie wint RKC-Twente?
4. Scoort Dessers in Heerenveen?
5. Hoeveel clubs houden de nul?
Ben het wel met je eens dat je het laatste half uur scherp moet blijven. Maar het valt me op dat je vaak zo pessimistisch bent. Je verwacht na uitschakeling in de CL dat er direct sterkhouders vertrekken, in de zomerstop verwacht je ook dat vrijwel iedereen weg gaat, je denkt dat we niet van ADO...
Hebben we mainsupreme ook weer.
Business as usual bekerpotje, minimale inspanning maximale resultaat, net als vorige seizoen deze tijd, na penalty's verder bij Roda JC.
Vanavond na de 1-4 wat te snel gas terug genomen.
Weet je hoe vaak het gebeurd is dat Ajax, Feyenoord of psv door een amateurclub uitgeschakeld is?
Wordt gewoon een nulletje of 4, met 2 vingers in de neus.
Geblesseerd.
Ajax op 60%, na rust maar weer snel de marge op 2 brengen voordat Telstar er weer in gaat geloven.
Benieuwd of Lang na rust nog mee mag doen trouwens.
Al speelt ie beter dan Tadic.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.