Zoekresultaten

  1. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Heb even voor je gekeken, het was geen NAC speler, dus die schande blijft je bespaard.
  2. Abubakari

    De Voetbalquiz

    :D Had ik nou even na zitten denken over spelers met een Z was ik gewoon boven zwammy geëindigd. Maar goed, ik moet ook niet teveel willen.
  3. Abubakari

    Het grote PSV nieuws topic

    Het bevestigd dat PSV aan een waardeloos seizoen bezig is. En dat blijft leuk.
  4. Abubakari

    R.I.P Topic

    Held...
  5. Abubakari

    Amateurvoetbal algemeen

    4 zondagclubs in de finale en een zondagclub als winnaar. ZONDAG RULES!
  6. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Daar had ik tijd voor noch zin in, kort even nagedacht, maar spelers met een z kwamen niet bij me omhoog en die allitererende finalisten kwam er eentje naar boven en nog 1 maar ik weet niet of die überhaupt in een finale gescoord heeft.
  7. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Ik volg alleen HET voetbal, maar er waren niet zoveel vragen over Ajax en District Noord.
  8. Abubakari

    Tweede divisie 2019/20

    Gewetensvraag... Wat is leuker, tweede divisie zoals het dit seizoen gaat of een divisie lager leuk mee doen?
  9. Abubakari

    KKD Speelronde 16

    Jong Ajax kampioen en Cambuur promotie, zou ook wel leuk zijn.
  10. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Huntelaar ligt er ook uit. Ze willen niet op Taoré en Lang gokken maar kiezen voor zekerheid/ervaring.
  11. Abubakari

    AFC Ajax in de Europa League 20/21

    Getafe vliegt uit de beker tegen een derde divisionist. Nog niet echt in cupfightersvorm dus.
  12. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Mwoah, ik kom niet tot de helft denk ik. Hooguit 10 die ik wist (of hoop te weten) en dan misschien nog wat goede gokjes. Net ook mijn antwoorden gepb't.
  13. Abubakari

    NAC Nieuws topic

    zwammy verwacht er geen wonderen van. (Ben ik unregistere toch maar mooi voor!)
  14. Abubakari

    Alles heej is VVV

    Peeters vindt zichzelf, als contractspeler van Real Madrid, terug op de velden van DOVO en ASWH. ,,Dat was ontzettend moeilijk. Ik schaamde me daar ook wel een beetje voor.” Kom er maar in Unregistere! Mooie conclusie, zoveel zelfinzicht ook. Bij Almere City in het tweede terecht komen en dan...
  15. Abubakari

    Handbal

    Afgehaakt en na rust weer even gekeken toen het verschil toch niet zo groot meer was.
  16. Abubakari

    Handbal

    16:15 nu, hup Fred! Stinkduitsers met een mazzel goal.
  17. Abubakari

    Handbal

    Ik heb hem bij 8-4 uit gezet, blije Duitsers of blije PSV'ers, dan haak ik af, spijt me voor Fred.
  18. Abubakari

    Handbal

    6-4 achter verdammt noch al. Doet Fred niet mee ofzo?
  19. Abubakari

    Tweede divisie 2019/20

    Barto toch nog wel even de hand geschud neem ik aan?
  20. Abubakari

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Een racist en fascist aan het bewind zal altijd slechter zijn, neem aan dat zelfs een Archie Bunker als jij dat zal beamen.
Bovenaan