Huntelaar scoort bij mij ook hoog, Rijkaard vanwege Unregs verhaal en zijn muzieksmaak en zijn coolness, Jesper Olsen was mijn jeugd favoriet omdat hij net als ik linksbuiten speelde en - niet net als ik- een geweldige voetballer was. Robbie de Wit was zijn opvolger, ook een geweldige voetballer...