Zoekresultaten

  1. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Nee, het is een Nederlander. Speelde bij twee clubs waar een Koeman ook gespeeld heeft. Grote clubs.
  2. Abubakari

    Amateurvoetbal algemeen

    Geen zaterdag zondag discussie in dit topic aub.
  3. Abubakari

    De Voetbalquiz

    De kleine Kraay klopt ook, senior was tegen Oostenrijk ook van de partij. En dan nu de lastigste nog.
  4. Abubakari

    Oranje nieuwstopic

    Die ze verloren, wij hebben dan tenminste nog De Wedstrijd gewonnen.
  5. Abubakari

    De Voetbalquiz

    De Koeman broeders zijn in elk geval goed.
  6. Abubakari

    Oranje nieuwstopic

    Straks het Oranje EK92 op Studio Sport. Waarin we die Duitsers nog een keer verslaan. :duim:
  7. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Willem II ​​​​Wanne Kutvraag, zowel letterlijk als figuurlijk. Vandaag in 1964, Nederland-Oostenrijk 1-1. Noem de 4 zonen van de spelers van toen die later betaald voetbal speelden.
  8. Abubakari

    District Noord

    Ik vind er niks mis mee als een club aangeeft dat ze niks te zoeken hebben op hun huidige niveau.
  9. Abubakari

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Vraagt de ene hoer aan de andere hoer "wat vraag jij aan Sinterklaas als ie komt". Zegt ze "gewoon, 50 euro".
  10. Abubakari

    District Noord

    450 euro boete als je er toch gaat voetballen, las ik vanmiddag.
  11. Abubakari

    Cambuur nieuws topic

    S morgens om 4 uur uit bed, de hele dag in de slagerij met complete koeien sjouwen, dan hup naar Cambuur en trainen. Dat zijn mannen, niet van die doetjes die na twee baco's hun Kutwedstrijd op een conducteur afreageren. Kortom, doe mij Oscar Zijlstra ook maar. En Carlo de Leeuw natuurlijk...
  12. Abubakari

    Andere buitenlandse competities

    Sinds gevegt voor FC is winnen ze niet meer. Slutsk kon de koppositie overnemen, spelen ze 1-1 tegen Vitebsk, die staan vierde, maar dan nog. :devil:
  13. Abubakari

    Amateurvoetbal algemeen

    Ik speculeer niet, ik constateer.
  14. Abubakari

    gevegt is jarig

    Psv al 4 weken geen puntverlies? Of wat is er loos dat we gevegt feliciteren?
  15. Abubakari

    Amateurvoetbal algemeen

    Ondertussen heeft heel Tweenul en heel DVK het door, maar geef jij het begrip tegen beter weten in blijven ontkennen een nieuwe dimensie. :D
  16. Abubakari

    District Noord

    Zaterdagmiddag 15.46 sportpark het Noorden, Groningen
  17. Abubakari

    Amateurvoetbal algemeen

    Zaterdagmiddag 15.45, sportpark Het Noorden
  18. Abubakari

    Amateurvoetbal algemeen

    Vermey heeft in elk geval exact dezelfde aparte manier van komma's plaatsen als ekster en Noord Ooster. En exact dezelfde mening over zaterdag-zondag. En dit is ook wel apart toch?
  19. Abubakari

    Amateurvoetbal algemeen

    Jullie zijn Noord-Ooster, ekster, Terbijhe en Vermey? https://www.tweenul.nl/nieuws/jeugd-be-quick-1887-heeft-de-toekomst#comments
  20. Abubakari

    Oud-Feyenoorders

    Chauvinisten.
Bovenaan