Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Stand Toto KNVB Beker wedstrijden 2019 / 2020

    Net als in 2003 zeker? ;)
  2. Abubakari

    Muziek algemeen

    +1
  3. Abubakari

    Post hier liedjes over de goede, oude tijd

    Kan iemand de Wolf even bannen? Godsamme zeg.
  4. Abubakari

    Muziek algemeen

    Ik ben geen fan, maar als ik kijk naar wat jij soms op dit forum plaatst qua muziek heb je niet veel recht van spreken. :o
  5. Abubakari

    Stand Toto KNVB Beker wedstrijden 2019 / 2020

    Als het seizoen op 1 wdstrijd na gespeeld is lijkt het mij onzin om het seizoen als niet gespeeld te beschouwen. Kortom:Gefeliciteerd met de zege en bedankt voor de organisatie!
  6. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Enige probleem wat ik voorzie is dat een hoop mensen het forum niet meer lijken te bezoeken.
  7. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Ja... Hoe nou verder? Er schijnt straks (oa?) in Duitsland & Italie weer gevoetbald te worden. Ik wilde die wedstrijden dan gebruiken om deze competitie uit te spelen. Want driekwart seizoen voor Jan Lul gespeeld vind ik echt een slechte optie. Al weet ik niet wanneer ze weer gaan voetballen...
  8. Abubakari

    Eredivisie 2019-2020

    Ik denk dat ze de weg van de minste weerstand kiezen. Huidige stand voor de verdeling EC plekken, geen kampioen, geen degradanten/promovendi. Alleen het laatste zou ik echt heel zuur vinden. Maar wel weer helemaal Cambuur.
  9. Abubakari

    Eredivisie 2019-2020

    Laat maar, ik heb wat door het drinken gedaan wat ik in de koelkast had gezet. Hij slaapt nu. Maar het was wel weer erg hoor, mensonterend om te zien wat een onzin hij weer uitkraamde.
  10. Abubakari

    Eredivisie 2019-2020

    Eef. Of Jamel.
  11. Abubakari

    Bizar Nieuws

    Oostenrijk lijkt mij ook wel een SanMark. landje.
  12. Abubakari

    Eredivisie 2019-2020

    Nee gevegt, dat lijkt jou helemaal niet logisch. Dit zeg je omdat je te lang alleen gelaten bent. Ga maar even naar de koelkast, pak wat te drinken, ik roep even iemand, en die gaat dan even met je praten.
  13. Abubakari

    Eredivisie 2019-2020

    Jongens, wat hadden we nou afgesproken over gevegt? Ook in corona tijden, we zouden hem niet uren tegen zichzelf aan laten zeveren in een topic. Nu zie ik dat dus toch weer gebeuren. We hebben al een waarschuwing van ouderenzorg gehad, hoe langer hij in zijn eentje in een topic zit hoe groter de...
  14. Abubakari

    Post hier liedjes over de goede, oude tijd

    Ik heb wel nummers die Ik tijdens blokken om luister. Nou ja, deze is wel okay en Fats is altijd cool. Op North Sea Jazz, I'm Walking.
  15. Abubakari

    Eredivisie 2019-2020

    Ajax kampioen, logische en juiste oplossing. Goed hoor. :duim:
  16. Abubakari

    Eredivisie 2019-2020

    Nee hoor, die zijn het er juist mee eens. PES5 is echt de enige.
  17. Abubakari

    Post hier liedjes over de goede, oude tijd

    Maar dikke :duim: voor al je ideetjes en topics om het forum nog een beetje gaande te houden hoor.
  18. Abubakari

    Post hier liedjes over de goede, oude tijd

    Ik mag gewoon naar buiten hoor. Niet alleen voor boodschappen of werk, maar ook gewoon als ik zin heb om een blokje om te gaan. Hoeveel nieuwe muziektopics gaan we eigenlijk nog krijgen? Een topic voor muziek over babi pangang, is dat er al of wordt daar nog aan gewerkt?
  19. Abubakari

    Eredivisie 2019-2020

    Ik vind dit anders een fantastische keuze. Bepaal jij ook maar gelijk wat we met het kampioenschap doen, ik heb alle vertrouwen dat jij daar ook iets goeds voor bedenkt. Maar serieus, Cambuur voor RKC zou niet meer dan gerechtigheid zijn. Kan mij ook niet voorstellen dat behalve pes5 daar...
  20. Abubakari

    Eredivisie 2019-2020

    Nee, ik ken Mario. Rotterdammer en voor PSV. Nou, dan weet ik genoeg. Bij alles wat zo iemand bedenkt gewoon het tegenovergestelde doen, dan is er een kans dat het nog met een sisser afloopt.
Bovenaan