Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Derde divisie zondag 2019/2020

    Ik ben vorige week al gestopt dat topic nog te lezen, goeie vooruitziende blik dus.
  2. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Ga ik voor Sparta.
  3. Abubakari

    Strijd om plek 1 t/m 4

    In oplossingen denken mensen, niet in problemen.
  4. Abubakari

    Strijd om plek 1 t/m 4

    Bedankt. Jij gefeliciteerd met plek 4.
  5. Abubakari

    De Voetbalquiz

    En Holzenbein.
  6. Abubakari

    Strijd om plek 1 t/m 4

    Met 20 clubs spelen is natuurlijk onzin, RKC heeft sowieso niks in de eredivisie te zoeken en ADO staat ook waar ze horen, vervangen door de bovenste twee van de eerste divisie en om mijn part nummer 16 vs nummer 3 laten spelen voor een plek in de eredivisie lijkt mij logischer en eerlijker...
  7. Abubakari

    Andere buitenlandse competities

    Ik vind hun clublied Slutsk from Hell gewoon wel mooi. En je kunt er na afloop altijd lekker geil neuken. Slutsk in overvloed.
  8. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Ja
  9. Abubakari

    De Voetbalquiz

    (Michael) Laudrup is goed, Heintze niet.
  10. Abubakari

    De Voetbalquiz

    Kruzen, Koevermans & Troost. Mooi jaar, 1988, mooi toernooi ook. Dus nog maar een EK88 vraag. Denemarken scoorde twee goals op dat EK, beide doelpuntenmakers speelden (ooit) in de eredivisie. Welke twee Denen zijn dat?
  11. Abubakari

    Andere buitenlandse competities

    Verloren van FC Ruh Brest. :D​​​​​​ ​​​​​​Mijn favoriete club heeft net met 3-1 gewonnen, FK Slutsk 4ever!
  12. Abubakari

    Strijd om plek 1 t/m 4

    Anders hadden we vanmiddag Feyenoord - Ajax gehad. Hadden we Feyenoord definitief uit kunnen schakelen in de titelstrijd na de nederlaag van vorige week op het Kasteel toen Sparta Feyenoord hardhandig van hun roze wolk schopte.
  13. Abubakari

    Vriendenquizjes

    8 vd 10,maar dat moest ook wel als Fries. Had ik niet al 22 jaar in Groningen gewoon had ik ze alle 10 wel goed gehad.
  14. Abubakari

    Muziek algemeen

    Die staan er wel in.
  15. Abubakari

    Muziek algemeen

    De Kift staat er niet eens bij.
  16. Abubakari

    Nederlanders actief in het buitenland

    De broer van Sontje Hansen heet Michenaidgelo. :cab:
  17. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Die bekers bewaar ik satésaus in, die schalen eet ik mijn satékroketten van. Tsjonge, wat was dat een domme vraag zeg. :D
  18. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Toch jammer, zo'n zure reactie uit Heerenveen. Ze staan niet op maar gewoon in de prijzenkast.
  19. Abubakari

    Satèkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018/19/20

    Vanwege kritiek op de verdeling van de prijzen doen we het bij het afgelaste saté-k dan wel anders, daar gaat de titel dan gewoon een keer naar de verliezend finalist van 2016. En dat ben ik. :D ​​​​​
Bovenaan