Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met 20 clubs spelen is natuurlijk onzin, RKC heeft sowieso niks in de eredivisie te zoeken en ADO staat ook waar ze horen, vervangen door de bovenste twee van de eerste divisie en om mijn part nummer 16 vs nummer 3 laten spelen voor een plek in de eredivisie lijkt mij logischer en eerlijker...
Kruzen, Koevermans & Troost.
Mooi jaar, 1988, mooi toernooi ook. Dus nog maar een EK88 vraag.
Denemarken scoorde twee goals op dat EK, beide doelpuntenmakers speelden (ooit) in de eredivisie. Welke twee Denen zijn dat?
Anders hadden we vanmiddag Feyenoord - Ajax gehad. Hadden we Feyenoord definitief uit kunnen schakelen in de titelstrijd na de nederlaag van vorige week op het Kasteel toen Sparta Feyenoord hardhandig van hun roze wolk schopte.
Vanwege kritiek op de verdeling van de prijzen doen we het bij het afgelaste saté-k dan wel anders, daar gaat de titel dan gewoon een keer naar de verliezend finalist van 2016.
En dat ben ik. :D
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.