Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wijs gewoon de club aan die eerste staat, regerend kampioen is en hrt meest in de CL te zoeken heeft, daar is het hele Nederlandse voetbal bij gebaat.
En de onderste twee degraderen, de bovenste 2 uit de kkd promoveren.
Luv bij 4,ware het niet dat Luv met zijn drieën was, maar ze maken wel zo'n Luv dansje en volgens mij is er later een Luv geweest waarbij 1 lid vervangen was.
Youngblood lijkt mij goed!
Die goals heeft ie gemaakt, denk dat Voetbalnoord ze gewoon laat staan.
Eerlijk gezegd vind ik het een kut oplossing. Driekwart seizoen in de prullenbak. Maar goed, een prima oplossing is hier ook niet voor te bedenken.
Zou kunnen inderdaad.
Ik denk bij 17 josti band, 12 kinderen voor kinderen, 23 Ed Sheeran (rood haar, 3 bier klinkt als cheers. Maar is wel wat ver gezocht vind ik).
Er zitten een stuk of 10 bij die heel makkelijk zijn, die zijn vrij letterlijk te nemen.
Ik vond 16 wel mooi, duurde even voor het kwartje bij mij viel.
Bands inderdaad. Bij mij doet dat eerste plaatje het wel. Maar zal het nog eens proberen.
22 is trouwens Radiohead.
17 ?
18 the Cure
19 the Police
20 Amy Winehouse
21 Rolling Stones
22 Radiohead
23 ?
24 Herman Brood
25 Mammas en Pappas
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.