Weinig. Je moet een sportpark hebben waar je 2.000 mensen kwijt kunt. Toch nog wel een handvol clubs die daar ook niet eens aan voldoen nu (Magreb'90, EVV (?), Stedoco, Lienden (?), Hercules).
Ik ben ook geen liefhebber van al te veel regeltjes, maar het is vooral bedoeld om een soepeler...