Zoekresultaten

  1. de waan

    De verschrikkelijke DVK-Lijst verkiezing

    Melodie is ook belangrijk inderdaad. Maar dan moet er niet in dialect gezongen worden, want dat doet het geheel dan toch wel een beetje teniet.
  2. de waan

    De verschrikkelijke DVK-Lijst verkiezing

    Goed voorbeeld inderdaad. Of bijvoorbeeld Eenzame Kerst van Andr? Hazes. Of is dat Amsterdams dialect?
  3. de waan

    De verschrikkelijke DVK-Lijst verkiezing

    Ik vind dat altijd wel wat hebben als er in een taal gezongen wordt. Mooie muziek is dat vaak.
  4. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Ik trapte er op de oude site iedere keer weer in om op de "terug" knop te drukken. Het was verder inderdaad wel snel zoeken en weer verder gaan. Ik zal een beetje haast maken met toevoegen van de lagere klassen. :)
  5. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Ze hebben gewoon de app voor de mobiel als basis gebruikt, maar dat vind ik niet echt een succes. De oude site was trouwens wel erg achterhaald. Dat was de laatste site die nog met frames werkte.
  6. de waan

    Hoofdklasse B zaterdagamateurs seizoen 2015/16

    Goeie genade, wat een lelijk sportpark is dat. De sponsorcommissie is in ieder geval wel lekker actief zo te zien.
  7. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Eeuwig zonde dat ze vorig jaar net de promotie hebben gemist. Wekelijks met hele dikke cijfers winnen word je uiteindelijk ook niet echt beter van.
  8. de waan

    Opmerkelijk voetbalnieuws

    Hetzelfde als nu. Bij de pupillen is er geen promotie en degradatie (behalve de hoogste afdelingen van de D). Indelingen worden nu ook gemaakt op basis van de inschattingen van de clubs zelf.
  9. de waan

    UEFA-ranking

    Normaal gesproken hebben we de meeste punten wel binnen. Ajax en PSV kunnen nog wat sprokkelen misschien. Maar die bonuspunten zet wel aardig aan. PSV heeft in ??n avond meer punten gehaald dan AZ, Groningen, Vitesse en Go Ahead bij elkaar.
  10. de waan

    UEFA-ranking

    Hoeveel bonuspunten heeft PSV eigenlijk gehaald vandaag? Heb het idee dat we ineens wel heel veel punten meer hebben op de ranking: http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2016.html
  11. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Zo, nog zeven keer 0-0 en Luukinho kan de cup met de grote oren omhoog tillen.
  12. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    elf
  13. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Jaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!
  14. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Hij raakte hem toch helemaal niet?
  15. de waan

    Opmerkelijk voetbalnieuws

    Ik vind het wel een goed plan. Of om in ieder geval geen ranglijsten bij te houden t/m de D-jeugd. Al was het maar voor alle vervelende ouders en leiders, die zich veel te druk zitten te maken en willen dat spelers van 10 jaar ballen blind naar voren schieten als ze vijf minuten voor tijd met...
  16. de waan

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Ik ben al blij met vijf dagen vrij op rij dit jaar. Inclusief weekend. En door het verschuiven van een roostervrije dag.
  17. de waan

    De Voetbalquiz

    Ik wacht nog even tot kwart voor elf met het beantwoorden van deze vraag.
  18. de waan

    De Voetbalquiz

    :duim: Een paar maanden voordat Roda JC kansloos van de mat werd geveegd door Vicenza won met met 10-0 van Hapoel Beer Sheva.
  19. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Dat is hem inderdaad.
  20. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Hup PSV! Doe het voor ons arme, depressief geworden Nederlandse voetbalvolk.
Bovenaan