Tja, ik zit er wel een beetje dubbel in. Kozakken Boys heeft gewoon een fout gemaakt en ik vind het niet meer dan logisch dat HBS daar een zaak van heeft gemaakt. Heeft wat mij betreft niks met oncollegiaiteit te maken. Dan hadden ze het maar niet fout moeten doen, jammer dan. Dat het om een...