Check het district noord topic maar, kun je zien waar ik de afgelopen weekenden op zaterdag en zondag was, gewoon langs de lijn. En dat is komend weekend ook alweer geregeld, als er door gevoetbald wordt en daar ga ik wel vanuit. En anders zondag maar voor fox als de amateurs niet meer mogen.