Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het hielp zaterdag, dus ik zeg het maar weer, ik zou Traoré niet in de spits zetten.
Ik heb er zonder Atalanta te onderschatten wel vertrouwen in. Uit doet Ajax het meestal erg goed in de CL, dus daar hou ik me graag aan vast.
Ja, verkeersongeluk bij Milaan. Kind op komst, best errug allemaal. Ze hebben bij AC Milan nog met rouwbanden gespeeld en bij Ajax ook. Of met winterbanden dat weet ik niet meer precies.
12 wedstrijden, de 12 winnaars gaan door + de vier verliezers met de hoogste score.
(Of bij een gelijkspel als de score hoog genoeg is ook beide).
Eventuele gelijke standen qua beste verliezers krijgen een replay in het weekend.
Crazy Punk, Magic, Juni88... Nog even en Daily Dose komt langs.:)
Juni88 is een Limburger toch? Kan me je favo club niet meer echt heugen, of was dat Lyon?
Liever Pascallo dan PSV Ronny, dat Feyenoord trio, vakx, en dergelijke.
Met jouw come back ben ik uiteraard gewoon blij, dit forum is gebaat bij meer Ajacieden, maar da's logisch.
En na GAE-NAC zijn dit de tussenstanden:
Redelijk wat die GAE niet op winst hadden.
PEC Zwolle-PSV (FC Zwolle-gevegt) 1-1
SC Cambuur-Willem II (Bernardo-Mario) 1-2
Fortuna (1987)-FC Groningen (unregistere) 2-2
Ajax-Hillegom (Abu-JMD) 2-1
FC Twente-Vitesse (Groene Scout-Kralinger) 1-1...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.