Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Oranje Leeuwinnen

    En interlands maar even laten voor wat ze zijn.
  2. Abubakari

    Oranje Leeuwinnen

    Dat klopt niet, er zijn clubs met besmettingen maar er zijn meer clubs zonder besmettingen. En het corona probleem komt natuurlijk niet doordat het voetbal nog steeds doorgaat.
  3. Abubakari

    Speelronde 6

    En oh ja, Hup VITESSE!
  4. Abubakari

    Speelronde 6

    Ik ben ook geen voorstander van een penalty bij elk contact, maar je moet wel consequent blijven en wanneer je die regel tijdens de competitie verandert dat wel duidelijk communiceren.
  5. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    Bij onze wedstrijd ligt er sneeuw in de Koel, 3 doelpunten achter. Dat gaat lastig worden, oftewel nederlaag nummer twee op rij dreigt.😕
  6. Abubakari

    Speelronde 6

    Gelukkig niet, dat is nog erger dan 13-0 verliezen. Ik keek net de samenvatting, maar waarom 3as dat geen penalty voor Emmen toen (ik dacht) Woudenberg de bal tegen zijn hand kreeg?
  7. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    Nare opmerking van Hans Kraay tegen Eric ten Hag, of ze bij Atalanta nu denken dat Ajax in één of andere krokettencompetitie speelt. Alsof de krokettencompetitie niks voorstelt. Rare opmerking. 😕
  8. Abubakari

    Speelronde 6

    Ongekend dit, zo makkelijk heb ik het nog nooit gezien. Wel mooi dat ze niet gas terug namen, zoals meestal gebeurt, maar een recordscore neerzetten. Ook wel bijzonder want VVV was tot voor kort altijd wel een stug ploegje, al hoorde ik dat het vorige week tegen AZ ook wel 6-0 had kunnen staan...
  9. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    Overal 1-1 na VVV-Ajax denk ik.
  10. Abubakari

    Speelronde 6

    Superspits. Ajax is zelfs nog genadig met 0-4.
  11. Abubakari

    De snor en co

    Ik ken Leo Driessen van langs de lijn, dat was volgens mij al jaren 80 dat ie daar verslag deed.
  12. Abubakari

    Speelronde 6

    Tadic in de spits zodat Neres kan spelen ipv Traoré is ook mijn voornaamste wens. En Martinez op de bank blijf ik ook maar niet begrijpen.
  13. Abubakari

    Speelronde 6

    Antony terug, Klaiber en Ekkelenkamp in de basis en Traoré weer in de spits. Neres hoeft opeens geen wedstrijdritme meer op te doen en zit op de bank. Ten Hag blijft verrassen. Schijnbaar krijgt Mazraoui rust. Promes mag ook weer op de bank beginnen.
  14. Abubakari

    De snor en co

    Oh ik dacht dat Hans Kraay dat deed, nooit geweten dat Leo Driessen dat ook doet.
  15. Abubakari

    De snor en co

    Welke schijtlollige filmpjes bedoel je?
  16. Abubakari

    Oranje Leeuwinnen

    Ik hou het bij de Toren C reactie. Oh, wat errug.
  17. Abubakari

    De snor en co

    Dat ontkent ie nou juist niet, toch?
  18. Abubakari

    Overlevers spel

    😁 Optimist.
  19. Abubakari

    De snor en co

    Ik kijk liever het voetbal van Cambuur en Ajax dan dat ik naar Derksen en Driessen kijk. Ik dacht trouwens dat je het over Leo Driessen had, maar het was natuurlijk Valentijn Driessen, die zie ik er inderdaad wel voor aan om zulke onzin uit te kramen. Leo Driessen lijkt mij wat dat betreft wat...
  20. Abubakari

    De snor en co

    Logisch.
Bovenaan